Найцікавіші заходи для digital-експертів у 2022 році

Працювати, а тим паче, самовдосконалюватися та здобувати нові скіли під час війни надзвичайно важко. Але на те ми й українці, щоб неможливе зробити реальністю. Для тих, хто крок за кроком наближає нашу перемогу на економічному фронті, ми зробили добірку найкрутіших digital-заходів до кінця 2022 році. Зробіть чашку кави або «випийте» віртуальну на користь ЗСУ та вирішуйте, куди найближчим часом податися за новими навичками та знайомствами. 

Календар SEO- та IT-заходів до кінця 2022 року

У нашому переліку опинилося кілька онлайн- та офлайн-заходів. Дуже приємно, що конференції, організаторами яких виступає вітчизняний бізнес, відбуватимуться виключно українською мовою. 

НазваДатаОрганізаториУмови участіЦіна/квитки
ОНЛАЙН-РЕКЛАМА БОЛГАРІЯ 202227.10.2022NETPEAKОбов’язкова попередня реєстрація.
Два варіанти доступу: стандартний та стандартний + відеоматеріали.
Ціна доступна після реєстрації та зростає із  наближенням дати проведення заходу.Знижка при купівлі 2 квитків.
Маркетинг з вірою в Україну10.11.2022WebPromoExpertsWebPromoТільки для зареєстрованих учасників: https://bit.ly/3s2I5fz Безкоштовно
PHARMA DIGITAL DAY8.12.2022WebPromoExpertsWebPromoТільки для зареєстрованих учасників: https://bit.ly/3TaWmma 1000 грн (реєстрація до 01.11)2000 грн (реєстрація після 01.11) 3000 грн (реєстрація у день ефіру)
*****

«Онлайн-реклама Болгарія 2022», 27 жовтня 2022 р.

Місце проведення: технопарк Sofia Tech Park (Софія, Болгарія).

Організатори планують об’єднати спеціалістів з електронної комерції, SEO- та інтернет-маркетингу, щоб продемонструвати, який потужний ефект може мати комплексне просування бізнесу. Свої доповіді та кейси представлять NETPEAK, Glovo, Stenik, SERPSTAT, TalentMedia, PANDIGITAL, Ozone.bg, GSVision та інші локальні та глобальні компанії.

На конференції «Онлайн-реклама Болгарія» працюватимуть три майданчики:

  1. SEO. Спеціалісти з різних країн ділитимуться досвідом та обговорюватимуть ключові тенденції галузі, ділитимуться корисною аналітикою, чек-листами, кейсами та інструментами.
  2. Бізнес та цифрова синергія. Планується жваве обговорення ефективної взаємодії різних інструментів для просування бізнесу. Можна буде прослухати цікаві інтерв’ю та взяти участь у панельних дискусіях.
  3. Електронна комерція. На майданчику будуть представлені успішні кейси просування та performance-маркетингу, спрямовані на підвищення прибутків компанії, що працюють у сфері електронної комерції. 

Усього на вас чекають близько 10 годин корисного контенту, 10 спікерів та понад 500 учасників, серед яких можете бути і ви. 

Умови участі

Організатори пропонують чотири варіанти доступу до конференції на вибір:

  • стандартний доступ на одну особу;
  • стандартний доступ + відеоматеріали на одну особу;
  • стандартний доступ для двох осіб 1+1;
  • стандартний доступ + відеоматеріали для двох осіб 1+1.

Вартість стане відомою після того, як ви надішлете заявку на участь, але організатори попереджають, що ціна квитка зростатиме з наближенням дати проведення конференції. Отже, вигідно купувати доступ якнайшвидше та кооперуватися з колегами.  

Кому буде корисно

Підприємці, маркетологи, цифрові стратеги, SEO-спеціалісти та всі, хто хоче дізнатися більше про робочі кейси й опанувати цифрові інструменти просування бізнесу. 

Отримати додаткову інформацію та придбати квитки можна тут: https://oa.netpeak.bg/

«Маркетинг з вірою в Україну», 10 листопада 2022 р. 

Місце проведення: онлайн, платформа WebPromoExperts.

Академія інтернет-маркетингу №1 збирає власників бізнесу та маркетологів компаній, що були змушені адаптуватися до нових реалій — жити та працювати під час повномасштабної війни. Ви почуєте шість історій, що надихають, від експертів у сфері маркетингу. Свої доповіді вже готують представники MEGOGO, KAN Development, «Ощадбанку», «Нової Пошти» та інших українських компаній, що продовжили свою діяльність попри воєнний стан і роблять суттєвий внесок в економіку України. 

Умови участі

Доступ до конференції «Маркетинг з вірою в Україну» безкоштовний.

Учасники зможуть поставити запитання спікерам, отримають довічний доступ до запису трансляції, сертифікати та гарантовані подарунки від організаторів. 

Кому буде корисно

Інтернет-маркетологи, Head of Digital, директори з маркетингу та всі, хто цікавиться тим, як функціонує інтернет-маркетинг в умовах війни.  

Зареєструватися (це обов’язково!) можна на сайті Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts: https://bit.ly/3s2I5fz

Pharma Digital Day, 8 грудня 2022 р. 

Місце проведення: онлайн, платформа WebPromoExperts.

Ще одну онлайн-конференцію від WebPromoExperts присвячено digital-маркетингу для фармацевтичних компаній України. Ви почуєте доповіді від лідерів українського та світового фармацевтичного ринку — компаній Sanofi, Darnitsa, HALEON, АТ «Фармак», Servier, GM Pharma та Arterium. 

На вас чекають робочі кейси просування в умовах війни, новітні тематичні дослідження та ефективні рішення для галузі фармацевтики. Організатори підготували 4,5 години експертного контенту, запланували виступи 8 спікерів та одну панельну дискусію. 

Умови участі

Вартість участі залежить від дати реєстрації:

  • 1000 грн за умови реєстрації до 1 листопада 2022 р.;
  • 2000 грн за умови реєстрації після 1 листопада 2022 р.;
  • 3000 грн для тих, хто зареєструється в день ефіру (8 грудня 2022 р.).

Протягом тижня після завершення конференції усі учасники незалежно від дати реєстрації отримають відеозапис поточної та попередньої (за 2021 р.) конференцій, а також іменні сертифікати.

Кому буде корисно

Інтернет-маркетологи та інші фахівці, які займаються просуванням фарми, власники, керівники та топменеджери фармацевтичних компаній, а також безпосередньо фармацевти, які хочуть здобути базові знання з digital-маркетингу.Для реєстрації перейдіть на промосторінку заходу: https://bit.ly/3TaWmma.

Практична онлайн-конференція «НаЗахід», 16 грудня 2022 р. 

Місце проведення: онлайн.

Компанія SeoProfy вже 21-й раз поспіль проводить онлайн-конференцію «НаЗахід», присвячену просуванню товарів і послуг на західних ринках. Конференція шостий рік об’єднує спільноту власників бізнесу, фахівців з арбітражу та SEO, які діляться актуальними знаннями, практичними кейсами та відповідають на питання у прямому етері. Пошукове просування, лінкбілдинг та контент-маркетинг — 16 грудня ви дізнаєтеся, як добре знайомі вам інструменти працюють у «буржнеті».

На конференцію запрошено 12 топових спікерів, серед яких Дмитро Бондар (Boosta), Роман Дорошенко (NetSolid Investments), Юлія Петрик (MacPaw), представники SeoProfy, Traffic Kitchen, ODYS та Kalicube. На вас чекають понад 10 годин жвавих дискусій та обміну досвідом, яскраві історії перемог та не менш цікаві змагання факапів. Усе це допоможе зрозуміти важливі нюанси просування на західних ринках.  

Умови участі

Доступ до конференції «НаЗахід» безкоштовний.

Учасники зможуть поставити запитання спікерам та отримати компетентні відповіді. Доповіді згодом будуть доступні всім відвідувачам промосайту конференції.

Кому буде корисно?

SEO-фахівці, арбітражники, вебмайстри, власники бізнесу та всі зацікавлені у просуванні товарів і послуг на західних ринках. 

Реєстрація обов’язкова. Пройдіть на промосторінку заходу https://nazahid.com та залиште свої контактні дані для доступу на конференцію.

Если эта статья была вам полезна — поделитесь ею с друзьями.
Рассылка блога
Оберiть мову
Українська
Русский