Ти прочитаєш це за < 1 хвилини
Фахівці виділяють такі особливості просування тревел-сайтів
Вид, структура, можливості порталу
- Структура проєкту — критично важливий момент. Туристичний сайт повинен містити гігантські обсяги інформації, і відвідувачам дуже важливо, щоб вона була наочною і зручно структурованою. Обов’язково має бути виділено гарячі, тематичні, екскурсійні, сезонні тури з функцією пошуку, акції пропозиції, блок послуг (трансфер, оренда, квитки тощо), інформаційні блоки з путівниками, фото, статтями.
- Багато уваги потрібно приділяти технічній роботі з сайтом: це і швидкість його роботи, і аналіз поведінкових факторів, і додавання корисних функцій (підбір турів, готелів, оренди авто тощо) – тут буде дуже корисною грамотна інтеграція з партнерськими ресурсами.
- Статті мають бути досить великими (від 3 тисяч знаків), з детальними описами всього, що може зацікавити мандрівників. Корисно доповнювати тексти ілюстраціями, таблицями, інфографікою.
- Гостям слід надати можливість ставити запитання та залишати коментарі, а служба підтримки має оперативно реагувати на них.
- Необхідно дати відвідувачам можливість підписатися на новини, а всі нові матеріали слід транслювати в соціальні мережі.
Організаційні та технічні аспекти
- Потрібно заздалегідь готуватися до сезонних продажів і неодмінно працювати над підтримкою несезонних напрямків — це дасть змогу швидко вийти в топ за напрямком із настанням сезону.
- Дуже важливим є подієвий фактор: фестивалі, футбольні чемпіонати, інші події, які збільшують інтерес туристів до певних напрямків. Можливо, варто навіть виділяти спеціальні сторінки під новорічні, травневі, подієві тури.
- Слід постійно моніторити ситуацію у туристичних країнах: ніщо так погано не впливає на привабливість напрямку, як теракти, воєнні дії та стихійні лиха.
- Важливо стежити і за ситуацією на батьківщині мандрівників. Коливання курсу валют, санкції — це впливає не тільки на інтенсивність туристичного потоку, а й на вибір напрямків для поїздки.
Щодо нових ідей просування, то фахівці радять звернути увагу на контент-маркетинг, який у певному сенсі є антиподом контексту: за правильно побудованої стратегії підвищення активності зменшуватиме вартість залучення нових клієнтів.