Що важливіше для продажу: креативний підхід чи систематичне спілкування з клієнтом? Що крутіше: створити один якісний текст, який стане сенсацією і залучить у перший же день 50+ осіб, або чітко йти за графіком контактів із клієнтами та стабільно отримувати 3–5 нових замовлень?
Креативність не може бути самоціллю. Так, вона приваблює, розважає, але не гарантує продаж товарів чи послуг. Цікавий текст, що чіпляє, оригінальний рекламний банер, вигідні акції — це лише один із етапів залучення цільової авдиторії. А що далі?
Тільки планомірна систематична робота з базою клієнтів дасть змогу без втрат пройти етап заперечень і довести більшість потенційних клієнтів до угоди. Іншими словами, необхідно добиватися підвищення частоти та якості «точок контакту» з клієнтами.
Що зазвичай роблять, поставивши собі подібну мету?
- Складають вручну «холодну базу» замовників — в одного фахівця це забере тиждень-два робочого часу.
- Намагаються познайомитись із цими людьми.
- Продумують стратегію регулярного спілкування — e-mail розсилки, дописи в соцмережах, дзвінки.
- Створюють унікальний контент.
Такий планомірний комплексний підхід займе близько місяця, після якого ви з подивом виявите, що клієнти про вас забули рішуче й безповоротно! Чому так сталося? Поки ви розробляли успішну стратегію, розписували поетапні тактичні маневри, ваших клієнтів розібрали конкуренти. Вони просто контактували більше, частіше, систематично. Може, в їхніх діях і було мало креативності, але результат очевидний!
Тримайте руку на пульсі. Не забувайте, наскільки важливо «достукатися», бути почутим, запам’ятатися потенційному клієнту у величезному інформаційному полі сучасного світу. Але й тут важливо дотримуватися «золотої середини»: скромний щорічний лист на свято залишиться непоміченим у купі аналогічних привітань, а 10 дзвінків на день спричинять негативну реакцію і лише відштовхнуть замовника.
Контактуйте з клієнтами! Розсилайте імейли, публікуйте оголошення та телефонуйте, телефонуйте, телефонуйте!