Ірина Фурман, Head of Digital Marketing UAMASTER
Присутність на всіх платформах соціальних медіа є чудовим підходом до підвищення впізнаваності бренду, залучення підписників і збільшення конверсій. А ще вам необхідно рекламувати свої соціальні мережі, адже це допомагає збільшити охоплення аудиторії, привернути увагу нових фоловерів і конвертувати їх у клієнтів.
Важливо усвідомлювати, що кожна платформа соціальних медіа унікальна. Instagram, Х (Twitter), Facebook, LinkedIn і Google My Business мають власний набір вимог, демографічних показників і форматів публікацій.
Малоймовірно, що контент, який добре працює у LinkedIn, досягне такого ж успіху в Twitter/X, тому важливо правильно адаптувати свої дописи до кожної платформи. Поговоримо детальніше про вимоги до текстів у кожній соцмережі.
Instagram — це візуально орієнтована платформа, де підписи під зображенням або відео мають бути короткими і чіткими. Основна мета підпису — створити контекст для візуального контенту з чітким закликом до дії, який спонукає користувачів до взаємодії. Довгі тексти можуть бути ефективними, але тільки якщо вони додають цінності або інтригують аудиторію. Якщо ви не впевнені щодо довжини допису, краще зробити його коротким.
Користувачі: Instagram має 500 мільйонів активних користувачів щодня та 1 мільярд активних користувачів щомісяця в усьому світі.
Обмеження кількості символів: ліміт тексту для Instagram становить 2200 символів. Проте довгі дописи можуть виглядати нецікавими та відволікати від головної мети публікації, якою є ваше фото чи відео.
Хештеги: використання хештегів — це чудовий спосіб збільшити аудиторію та охоплення в Instagram. Вони використовуються для категоризації вмісту та полегшення його пошуку. Соцмережа дає змогу використовувати до 30 хештегів для однієї публікації.
Емодзі: виберіть відповідні емодзі, які підходять до вашого контенту, — вони тут дуже добре працюють.
Twitter/X
Багато людей використовують Twitter/X, щоб бути в курсі новин і оновлень. Аудиторія очікує відвертого й легкого для розуміння тексту. Ця платформа ідеальна для взаємодії з іншими користувачами. Щоб залучити підписників, висвітлюйте новини компанії та публікуйте галузеві оновлення.
Користувачі: Twitter/X має 396,5 мільйонів активних користувачів, 206 мільйонів з яких користуються соцмережею щодня.
Обмеження кількості символів: Twitter/X дає змогу розмістити до 280 символів на допис. Але твіти до 100 символів привертають більше уваги.
Хештеги: використовуйте хештеги, щоб збільшити свою видимість. Зазвичай твіти з одним або двома хештегами ефективніші, ніж ті, що їх не мають, але використання більшої їхньої кількості призводить до падіння залучення.
Емодзі: використовувати емодзі варто для підвищення загальної взаємодії зі своєю аудиторією.
Дописи у Facebook, як і в Instagram, повинні мати розмовний тон. Щоб змусити користувачів коментувати та ділитися з друзями, ставте відкриті запитання або додайте заклик до дії, наприклад «Скажіть нам, що ви думаєте».
Користувачі: Facebook залишається однією з найбільших соціальних платформ із дуже великою кількістю активних користувачів.
Обмеження кількості символів: максимальна довжина посту може становити 63 206 символів, але для максимального залучення читачів оптимальним є обсяг близько 50 символів. Довжина підписів у 120 символів не є стандартним обмеженням, але рекомендується робити дописи цікавими.
Хештеги: Facebook намагався популяризувати хештеги, але тут вони не є такими дієвими, як на інших платформах. Рекомендується використовувати їх обмежено і перевіряти ефективність.
Емодзі: вони можуть зробити публікації більш привабливими. Важливо використовувати емодзі помірковано і в правильному контексті, щоб не здаватися занадто неформальними або несерйозними.
LinkedIn — це професійна мережева платформа, де професіонали та бренди діляться галузевими ідеями, новинами та оновленнями. Як наслідок, тут зовсім інша аудиторія і стиль написання, ніж у Facebook та Instagram. На цій платформі заохочуються довші публікації. Поділіться статтями, щоб продемонструвати свій досвід, підвищити залученість і поліпшити утримання клієнтів.
Користувачі: Linkedin має понад 706 мільйонів учасників і 50 мільйонів зареєстрованих компаній.
Обмеження кількості символів: публікації LinkedIn обмежені 700 словами.
Хештеги: для оптимального показу на платформі ми рекомендуємо додавати наприкінці допису не більше трьох хештегів. Більша їхня кількість сприймається як спам.
Емодзі: хоча зазвичай на цій платформі не рекомендується використовувати емодзі, але GIF-файли та зображення допоможуть виділити публікацію. Оскільки це професійна платформа, усі дописи повинні мати діловий тон.
Google My Business (GMB)
Рекламуйте розпродажі, майбутні події та оновлення компанії за допомогою GMB. Публікації мають бути лаконічними та спонукати читачів відгукнутися на запропонований вами заклик до дії. Щоб привернути більшу увагу, поєднайте підпис із фотографією чи відео.
Користувачі: GMB має велику кількість прихильників. Ці дописи подобаються тим, хто щодня використовує Google для дослідження бізнесу. Тому дуже важливо, щоб повідомлення були збалансованими і цікавими для людей будь-якого віку.
Обмеження кількості символів: довжина допису на GMB обмежується 1500 символами. Але оптимальним для взаємодії з аудиторією є обсяг 150–300 символів.
Хештеги: вони не мають великого значення для GMB.
Емодзі: на GMB можна використовувати емодзі, щоб оживити публікацію, — кілька фірмових смайлів можуть мати велике значення.
Підіб’ємо підсумки
Загалом, для кожної платформи слід використовувати різні формати і довжину текстів. Постійно аналізуйте результати, адаптуйте стратегію відповідно до поведінки вашої аудиторії, експериментуйте з різними стилями і темами, щоб знайти найефективніші підходи. Агенція UAMASTER може допомогти вам у цьому. Ми пропонуємо професійні послуги зі створення стратегії просування акаунтів у соціальних мережах і налаштування рекламних кампаній.
Реклама дає змогу швидко й ефективно збільшити охоплення аудиторії, залучити нових підписників і перетворити їх на клієнтів. Завдяки правильно налаштованим рекламним кампаніям ваш контент помітить значно більше людей, що підвищить впізнаваність бренду та конверсії.
Наші експерти знають, як оптимально використовувати рекламні інструменти кожної платформи, щоб досягти максимального результату. Ми пропонуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта, враховуючи специфіку його бізнесу та цільової аудиторії.
Звертайтесь в UAMASTER для отримання консультації та підтримки у просуванні вашого бренду в соціальних медіа. Рекламуватися важливо — і ми допоможемо вам зробити це правильно, щоб досягти всіх бізнес-цілей.