Digital Snow Time: найочікуваніші зимові диджитал-заходи-2023

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 5 хвилин(и)

Взимку дуже зручно вчитися, спілкуватися з колегами та відвідувати конференції онлайн: жодних тобі червоних носів і заторів через неприбраний сніг. Але заради якісного нетворкінгу та крутих спікерів іноді можна зробити виняток і навіть поїхати в інше місто. Головне — заздалегідь додати бажану подію у календар, щоб не проґавити найцікавіше у своїй сфері, познайомитися з топовими експертами та надихнутися їхніми успішними кейсами.

DIGITAL MARKETING FORUM 2023

Дата: 14 грудня 2023 р.

Формат: онлайн

Обов’язково завітайте на конференцію, в якій WordFactory виступає медіапартнером, адже ми дуже ретельно обираємо тих, з ким співпрацюємо. Захід точно буде цікавим маркетологам, власникам бізнесу та керівникам компаній, які прагнуть максимально продуктивно використовувати цифрові технології та розвивати нові канали залучення клієнтів. У фокусі конференції — цифровий маркетинг і все, що робить його дійсно ефективним інструментом у вправних руках.

Про серйозність заходу свідчить як мінімум перелік запрошених спікерів. Ви зможете почути та поставити питання Дмитру Воєводі (Head of Digital Varus), Нелі Руденко (Head of SMM «Ощадбанк»), Владу Трішкіну (SEO Teamlead Promodo), Ользі Шевченко (креативна директорка Vintage Web Production) — всього очікується участь 12 запрошених експертів із величезним досвідом у B2B і B2C в українських і західних компаніях.

На Digital Marketing Forum 2023 ви дізнаєтеся:

  • як адаптуватися до змін компанії та її клієнтам;
  • як зберегти клієнтів під час війни та вийти на нові ринки;
  • як оцінювати ефективність заходів з диджитал-маркетингу;
  • як мотивувати користувачів встановлювати мобільні застосунки;
  • які тренди панують у сфері email- і чат-бот-маркетингу;
  • які скіли потрібні спеціалістам з диджитал-маркетингу.

Умови участі: необхідно придбати квиток вартістю 1500 грн, що надає доступ до онлайн-платформи, презентацій спікерів і відеозапису форуму після закінчення. В ціну входить участь до трьох представників однієї компанії.

НаЗахід

Дата: 15 грудня 2023 р. о 9:00.

Формат: онлайн

Конференція №1 з SEO на західні ринки традиційно збирає усіх, хто прагне просувати свої продукти за межами України. Це давно не тільки SEO-фахівці та інші спеціалісти з диджитал-маркетингу, а й власники бізнесу, які прагнуть отримати конкурентні переваги та реальний прибуток під час виходу на ринки США, Канади, Європи та Австралії.

Цієї зими на вас чекають такі інсайти:

  • що робити SEO-спеціалісту, щоб вижити та переграти AI;
  • як створити SEO-френдлі сайт, який наповнює себе сам;
  • питання брендингу в  IGaming та багато іншого.

Протягом дня ви зможете почути виступи та поставити питання як мінімум 12 різним спікерам, серед яких Дмитро Бондар, Ілля Черепінець, Георгій Рисак, Михайло Наумкін, Віктор Стецко, Allison Reed, Дмитро Петренко та ін.

Кожну конференцію переглядає понад 1000 зацікавлених спеціалістів, що прагнуть розвивати бізнес в західному напрямку. Долучайтеся і ви до цієї, без перебільшення, знакової події, що може назавжди змінити ваш підхід до SEO-просування й, відповідно, дохід! 

Умови участі: безкоштовно за умови реєстрації на сайті конференції.

SEO DAY

Дата: 21 грудня 2023 р. об 11:00

Формат: онлайн

У WebPromoExperts вчергове підготували дещо грандіозне — цьогорічна конференція Seo Day стане майданчиком для виступу восьми спікерів-експертів, серед яких Антон Воронюк, директор з розвитку бізнесу WebPromoExperts та Webpromo, і Сергій Кокшаров, відомий незалежний український фахівець з SEO-просування. Вісім виступів і кейсів буде присвячено інструментам штучного інтелекту та їхньому впливу на пошукову оптимізацію, внутрішньому лінкбілдингу, аутричу й нюансам використання Google Analytics. Традиційно поточна конференція стане місцем, де експерти з інтернет-маркетингу та SEO-просування підіб’ють підсумки року, що минає, та поділяться своїм баченням розвитку SEO й диджиталу в 2024 році.

Захід буде цікавим усім досвідченим SEO-фахівцям і новачкам, маркетологам, адміністраторам та розробникам сайтів, а також підприємцям, які займаються SEO-просуванням продуктів самотужки.

Умови участі: безкоштовно за умови попередньої реєстрації, водночас квиток із можливістю отримати запис поточної та попередньої конференцій, а також презентації спікерів, коштує 500 грн.

Freestyle Networking

Дата: 21 грудня 2023 р. з 18:00 до 21:00.

Формат: офлайн (центр Києва). Адресу повідомлять зареєстрованим учасникам за кілька днів до події.

Відоме українське SEO-ком’юніті запрошує усіх бажачих SEO-фахівців і початківців у цій сфері взяти участь в офлайн-мітапі з якісним нетворкінгом у вільному стилі. Учасників чекає приємне та корисне спілкування в колі однодумців.

Умови участі безкоштовно за умови реєстрації. 

AI Marketing Day

Дата: 15 лютого 2024 р. об 11:00.

Формат: онлайн на платформі WebPromoExperts.

Здається, що сьогодні штучний інтелект чатує нас буквально на кожному кроці. Наші друзі з WebPromoExperts також не оминули цей тренд і присвятили йому свою чергову конференцію — AI Marketing Day. Ця онлайн-подія висвітлюватиме використання штучного інтелекту в маркетингових процесах, тому зацікавить маркетологів, спеціалістів з реклами, менеджерів із розвитку бізнесу, фахівців з інтернет-маркетингу, підприємців і власників бізнесу.

Протягом 5,5 годин слухачі дізнаються про те, як:

  • ШІ впливає на SEO, контент-маркетинг та інші напрями цифрового маркетингу;
  • використовувати ШІ для створення ефективних рекламних кампаній;
  • швидко адаптуватися до змін у маркетинговому середовищі, зумовлених ШІ;
  • правильно оцінювати ризики впровадження ШІ-інструментів у бізнес-процеси;
  • за допомогою ШІ розробляти стратегії розвитку бізнесу та багато іншого.

У прямому ефірі збереться 8 провідних експертів, які поділяться цікавими кейсами щодо використання ШІ у своїй діяльності, обговорять пов’язані з ним актуальні теми та тренди. Серед запрошених експертів — Віталій Романченко (CEO & Co-founder Elai.io), Михайло Хейна (керівник креативної студії «Арт Депо»), Orysia Khimiak (Ex-Head of PR at Reface, PR&Comms at Respeecher, BBC fixer).

Умови участі: безкоштовно в базовому пакеті або 800 грн з отриманням запису конференції та презентацій спікерів.

GAMES GATHERING 2024 LVIV

Дата: 29.02–03.03 2024 р.

Формат: онлайн (тільки перший день, 29 лютого) плюс офлайн у готелі «Дністер» (м. Львів).

Масштабна міжнародна ігрова конференція збирає у Львові всіх, хто живе світом геймдеву, а також прагне знайти у цій сфері бізнес-партнерів, інвесторів чи працевлаштуватися у компанію мрії. На відвідувачів конференції чекають доповіді топових експертів галузі, які поділяться своїми кейсами та персональними секретами, безкоштовні стенди ігрових проєктів, неймовірні можливості для якісного нетворкінгу та гарячі вакансії.

Спікери з кількох країн світу виступлять із лекціями, які охоплять такі теми:

  • шлях від IT до виробництва ігор ААА;
  • подолання затримок мережі в реальному часі в багатокористувальницьких іграх;
  • як інтегрувати знання гравців у розробку та зосередитися на тому, що дійсно важливо;
  • способи працевлаштуватися в українську геймдев-студію художнику-початківцю та багато іншого.

Захід почнеться з онлайн-зустрічей у перший день, продовжиться у вигляді Preparty для лекторів і власників Business-квитків і нарешті плавно перейде у два насичених офлайн-подіями дні в готелі «Дністер».

Умови участі: від€19 (тільки онлайн-участь із переглядом лекцій, ігор та вакансій) до €199 у пакеті «Бізнес» з відвідуванням «живих» днів, участю у Preparty, подарунковою сумкою учасника, доступом до «Віртуал Експо», Business Lounge та Beer Point, безкоштовним обідом і можливістю подачі ігор на Indie Blast. Передбачено можливість отримати знижку від 20 до 25% на букінг готелів за промокодами від організаторів конференції.

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.