Digital-заходи весни-2024, на які ми очікуємо з нетерпінням

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 4 хвилин(и)

Поки тривалість світового дня стрімко зростає, не проґавте шанс провести час із максимальною користю. Ми якраз зібрали для вас найцікавіші заходи весни 2024 року, що допоможуть прокачатися у кількох зовсім різних digital-напрямах, познайомитися наживо або принаймні онлайн з крутими спікерами й надихнутися історіями успіху.

DVOMA iGaming Conference

Дата: 6 березня 2024 р. о 10:00.

Формат: онлайн.

Із задоволенням анонсуємо конференцію нашого партнера DVOMA, який підготував шалено насичену конференцію про арбітраж трафіку в гемблінгу. Запрошуємо доєднатися до онлайн-заходу всіх дотичних до iGaming-сфери: арбітражників, вебмайстрів, власників сайтів і пабліків у соцмережах, а також розробників мобільних застосунків на згадану тематику.

Ви дізнаєтеся, як:

  • заробляти у gambling по-дорослому;
  • запускати ефективну рекламу на iGaming-проєкти;
  • легалізувати дохід у гемблінг-ніші та багато іншого.

На вас чекають виступи 12 спікерів, серед яких Олександр Циганок, CMO & Co-Founder WhiteHatLinks, Світлана Величко, Founder Links-Stream, Роман Барановський, керівник гемблінг-напряму в юридичній компанії SBSB Fintech Lawyers. Вони поділяться інформацією про особливості арбітражу в Google ADS для гемблінгу, створення адвокатів бренду в гемблінг-аутричі, особливості гестпостингу, конкуренцію з топовими гравцями ринку. Також у програмі передбачено QA-сесію, цінні подарунки та знижки від партнерів.

Умови участі: безкоштовно за умови реєстрації.

Маркетинг з вірою в Україну: будуємо майбутнє!

Дата: 28 березня 2024 р. о 9:00.

Формат: онлайн.

Найбільша всеукраїнська безкоштовна онлайн-конференція, у якій братимуть участь найкращі маркетологи країни. Спільними зусиллями вони допоможуть визначити правильний вектор для розвитку локальних бізнесів у 2024 році, щоб досягти максимальної ефективності на користь України. На вас чекатимуть десять спікерів-експертів і понад 6 годин мегакорисного контенту, найкращих кейсів, інсайдів і нетворкінгу. Подія буде цікава насамперед маркетологам, бренд-менеджерам і власникам бізнесу. 

На конференції ви дізнаєтесь, яку маркетингову стратегію вибрати в сучасних реаліях та які інструменти задіяти, щоб приносити користь бізнесу та країні в цілому. І все це — на базі надихаючих прикладів компаній, які не тільки встояли в непростий для країни час, а й змогли розвиватися. 

До вашої уваги доповіді Олени Плахової, директорки з маркетингу та управління репутацією «Нової Пошти», Тетяни Лукинюк, B2C-директорки в Kyivstar, Вікторії Ковальової, Head of Product and Brand Marketing в Uklon та інших спікерів. 

Умови участі: безкоштовно за умови реєстрації. Учасники отримають запис конференції, подарунки від партнерів, іменні сертифікати та знижки на курси від WebPromoExperts. 

Український маркетинг-форум

Дата: 17–18 квітня 2024 р.

Формат: онлайн і наживо в Києві.

Масштабна подія, яка вже 17 років поспіль об’єднує топменеджерів, власників компаній і всіх дотичних до маркетингу, цього року знову обіцяє нам запальний контент, насичену програму та якісний нетворкінг. Основна тема цього року — штучний інтелект у маркетингу. Але не тільки він залишатиметься у фокусі уваги протягом дводенного заходу.

Ви дізнаєтеся про те, як:

  • найбільш ефективно залучати ШІ у маркетингові процеси;
  • системно впроваджувати ШІ-рішення у вашій компанії;
  • створювати впливові стратегічні комунікації;
  • розгортати рекламні кампанії під час війни;
  • застосовувати диджитал-стратегії для виходу за кордон;
  • комунікувати зі своїми клієнтами в соцмережах і багато іншого.

Серед спікерів цього року на форум завітають Наталя Бухалова з UMG, Валерія Толочина з Megogo, Євген Муравщик з Tabletki.ua, Дмитро Осіюк з MacPaw, Сергій Коваленко з YASNO — всього 15 експертів, яких ретельно відібрали організатори заходу. Вони також зазначили, що найбільш корисним відвідування форуму буде компаніям, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг. Але насправді захід зазвичай відвідують усі охочі з маркетингової спільноти, які прагнуть бути в курсі трендів і здобувати знання, що допомагають швидко адаптуватися до непростих поточних реалій.

Умови участі: 17 950 гривень за офлайн-пакет та 7 850 гривень за участь в онлайн-форматі або 16 155 гривень та 7 065 гривень відповідно за умови придбання квитка до 5 березня 2024 року включно.

Конференція №1 з SEO на західні ринки

Дата: 26 квітня 2024 р.

Формат: онлайн.

Ви знову матимете змогу долучитися до найбільшої в Україні спільноти однодумців, що спрямовують свої зусилля на просування бізнесів із різних сфер на західні ринки. 

  • Отримуйте рекомендації щодо SEO: стратегії, ідеї, інсайти тощо.
  • Навчайтеся стратегії ефективного Link Building.
  • Втілюйте в життя практичні поради з контент-маркетингу.
  • Користуйтеся порадами щодо побудови команд та процесів і багато іншого.

На вас чекають 10 годин корисної інформації та 12 топових спікерів, серед яких ви точно побачите знайомі обличчя: Дмитро Бондар (Boosta), Артем Пилипець (SEO7), Дмитро Сохач (Admix Global), Павло Лисий (Panem), Fery Kaszoni (Search Intelligence) та ін. Ви дізнаєтеся, як навчати великі SEO-команди працювати за SCRUM для оптимізації процесів і навантаження, правильно залучати авдиторію в ніші спортивного беттінгу, отримувати посилання через наукові публікації та не припускатися типових помилок під час побудови бренду в сірих нішах. 

Умови участі: безкоштовно за умови реєстрації. 

PPC Day: PRO

Дата: 16 травня 2024 р. об 11:00

Формат: онлайн

Дуже крутий івент для спеціалістів з контекстної реклами та тих, хто хоче максимально ефективно використовувати її у своєму бізнесі. Тут можна буде ознайомитися з цікавими кейсами успішних компаній, спільно з експертами галузі обговорити найактуальніші тренди у світі контекстної реклами, а також отримати відповіді на свої запитання під час Q&A-сесії. Учасники івенту дізнаються більше по сучасні інструменти та стратегії, які допоможуть збільшити ефективність кампаній, і плідно поспілкуються з однодумцями та колегами.

Серед запрошених експертів — Оксана Жук з Webpromo, Євген Мокін з Median ads, Станіслав Тельпіс з Publicis UK, Дарина Прошак з Dada target agency, а також незалежні експерти та успішні фрилансери зі спеціалізацією у PPC.

Вони вже підготували розповіді про те, як:

  • скоротити кількість неякісних лідів на третину;
  • ефективно масштабувати криптопроєкт;
  • імплементувати найпопулярніші агентські послуги;
  • реалізувати розширене відстеження конверсій;
  • використовувати контекстну рекламу в Forex-індустрії;
  • отримати максимум від рекламних креативів у 2024 році та багато іншого.

Умови участі: безкоштовно для всіх зареєстрованих або 800 грн із можливістю отримати запис конференції та презентації спікерів.

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.