Ключові слова: де, коли, скільки

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за < 1 хвилини

Скільки ключових слів має бути в тексті?

У SEO-середовищі вже давно відзначається явний відхід від строго формалізованих текстів (20 ключовиків на 2000 символів зі щільністю 3–5% і рівними інтервалами) до більш вільних матеріалів. В них допускаються відмінювання ключових слів, розділові знаки і справжній політ фантазії.

Усе заради читабельного, мотивуючого, грамотного тексту!

Ключовики та позиції у видачі Google

На основі останніх SEO-тенденцій можна вивести основні правила створення контенту для сайту.

  • Важлива не кількість, а якість.

Висока нудотність ключових слів — рудимент «первісних часів» SEO без банів пошукових систем за переспам. Сьогодні значно більшу увагу приділяють наповненню статей, використанню в них спеціальних термінів, а також фото, графіки, відео як доказів професійної компетентності автора.

  • Ідеальний текст — читабельний, простий, зрозумілий.

Існує кілька правил написання матеріалів з урахуванням їхньої ролі на сайті, цільової авдиторії, проблемного поля.

Серед них:

  • рівномірний розподіл основних ключів у тексті (1–2 головні запити залежно від обсягу);
  • використання розбавлених ключових слів у підзаголовках;
  • уникання монотонного повторення слів в одному абзаці тощо.
  • Можливість отримання зворотного зв’язку від читача у коментарях до статті.

Орієнтація на соціальні мережі та інструменти tweet, like у сукупності зі стандартними схемами застосування ключових ключів дає можливість зацікавити велику авдиторію і забезпечити високу трастовість ресурсу.

Нудотність ключових слів: кейси та експерименти

Чіткий поріг вживання окремих слів у % — must have для копірайтерів-початківців і молодих стартапів. Надалі для отримання добре оптимізованого матеріалу достатньо відповісти на низку питань:

  • У тексті переважає емоційна складова чи технічна?
  • Чи спонукає текст до дії?
  • Чи відповідає структура, зміст тексту поставленим завданням?
  • Чи грамотно подано та оформлено текст?

Експерти одностайно вважають, що обов’язковим є використання тематичної лексики, синонімів ключовиків тощо.

На практиці ЗНАЧНИЙ акцент на текстах у поєднанні з пропрацьованим юзабіліті дає до 85% потрапляння до топ-10 видачі.

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.