Сайти туристичної тематики: структура, наповнення, особливості просування

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 2 хвилин(и)

Замовники текстів туристичної тематики — одні з найконсервативніших у всьому, що стосується текстів. Переважна більшість із них замовляють типові статті типового розміру з типовим оформленням і не намагаються виділитися серед конкурентів. Чому так відбувається, і яке значення має контент у просуванні та популяризації туристичного сайту, розбиратимемося в цій статті.

Які тексти про туризм вибирає цільова авдиторія?

Видів сайтів, які так чи інакше пов’язані з туризмом, — купа: від порталів, що збирають інформацію про готелі, до вузькоспеціалізованих турагенцій, які розповідають про туризм та організовують відпочинок у межах однієї області, міста, країни.

Якість, предметність, корисність інформації не в останню чергу залежать від виду ресурсу — дуже часто на сайті, присвяченому певному напрямку, турист знаходить повну, правдиву та корисну інформацію.

Люди, які планують свою відпустку, вибирають:

  1. Блоги мандрівників, де можна почерпнути найсвіжішу, стовідсотково правдиву та актуальну інформацію, отримати поради, дізнатися про маленькі хитрощі. Бонус — унікальні авторські фото та живі душевні тексти, які може написати лише людина, яка бачила все описане на власні очі.
  2. Вузькоспеціалізовані сайти, присвячені області, країні чи місту. Для таких порталів нерідко пишуть українськомовні автори, які живуть чи працюють у цій країні, а отже, читач і в цьому випадку отримує достовірну інформацію з перших рук.
  3. Сайти туристичних компаній. Запорука їхньої популярності — в унікальних маршрутах власної розробки, що супроводжуються авторськими фото, текстами та іншим контентом.
  4. Людино-брендовий контент. Якщо автор текстів — керівник або гід агентства, відома у туристичних колах, чарівна та цікава особа, крутий контент та лайки/шери у соцмережах гарантовані.

Для читача важливо все: інформація про готелі, ресторани та екскурсії, фоторепортажі, враження про заходи з місцевим колоритом. Тобто ексклюзивний контент. Але для написання унікальних авторських текстів треба особисто побувати у тих місцях, про які йдеться. Це дорого (від 30 євро за 1000 символів) і довго: один автор, що подорожує, за 2 місяці опише максимум 15 міст. Для сайту однієї країни це може бути прийнятно, але точно не для великого порталу.

Це одна з причин, чому в туристичному бізнесі конкурують не тільки й не стільки контентом.

Як просувають туристичні портали?

Власники туристичних компаній заявляють, що користь від роботи з контентом є, і вона очевидна, але навіть у топі можна зустріти компанії, які потрапили туди взагалі без жодної роботи над текстами — їхні сайти наповнені копіпастами та рерайтами. Не менш важливими є інші інструменти просування: smm, SEO, контекстна реклама.

Саме контекстна реклама є фаворитом туристичних компаній, однак і тут виникають проблеми: оскільки конкуренція дуже висока, то й ціна залучення кожного клієнта виявляється значною, і вона постійно зростає.

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.