Ідеї для контенту: як повторити успіх своїх найкращих статей

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 2 хвилин(и)

Ті, хто системно займаються контентом, упираються в те саме питання: «Де взяти теми для статей?». Це реальний біль і тих, хто тільки вибудовує контент-стратегію або складає річний план публікацій для блогу, і тих, хто регулярно пише за однією тематикою.

Чому повторюватися — це круто?

Будь-яка творча людина для висвітлення однієї і тієї ж проблеми/питання/поняття може вигадувати теми безкінечно. Але будь-який фахівець, який цікавиться результатами своєї контент-діяльності і хоча б поверхово знайомий з аналітикою, знає, що така різноманітність може виявитися абсолютно неефективною.

З кожних 100 статей найефективнішими (конверсії, трафік, репости, лайки) виявляться 10–20%. Це тексти, що принесуть значно кращий результат: у 10 разів більше заповнень форми, в 20 разів більше трафіку. Можна до другого пришестя вправлятися в різноманітності тем, а можна вичавити максимум із цих 10–20%.

Тонкощі аналітики

Принципово важливий момент — правильно визначити, яка тема була найефективнішою. Для цього:

  • Вирішуємо, які 2–3 показники будуть головними. Ви можете аналізувати десятки параметрів: від факторів поведінки до тривалості перегляду відео з лонгриду, але, швидше за все, отримаєте дуже суперечливі дані. Наприклад, стаття, яка дала найменше трафіку, принесла найбільше замовлень. Якщо важливі відвідування, робіть рейтинг статей щодо відвідуваності, якщо важливі замовлення — рахуйте кількість замовлень.
  • Порівнюємо подібне з подібним. Віральний допис із мемами про наболіле та аналітична стаття для експертів; текст, розміщений на популярному тематичному майданчику, та в новому корпоративному блозі.
  • Аналізуємо фактори, пов’язані не лише з тематикою. Повторити успіх гостьового допису, розміщеного на сайті з 10 000 цільовими користувачами на добу, на майданчику зі 100 читачами на добу буде складно.

Як 14 разів написати про одне й те саме і не повторитися?

Скажімо, найефективнішою виявилася стаття «Скільки коштує копірайтинг?». Розгорнути тему можна так:

  1. Заглибитись у теорію: написати, що таке копірайтинг, які види/типи контенту належать до копірайтингу та скільки вони коштують.
  2. Розповісти історію: «Найкрутіший копірайтер за 1 у.о., якого ми знайшли на біржі».
  3. Створити лонгрид: зібрати всю інформацію на тему, проаналізувати існуючий контент і висвітлити все це в одному матеріалі плюс щось ще.
  4. Зробити інфографіку: візуалізувати всі дані (наприклад, «Від чого залежить вартість текстового контенту»).
  5. Провести експеримент: «Ми замовили тексти по 1 у.о., 5 у.о. та 50 у.о. за 1000 символів — і ось, що вийшло».
  6. Написати холіваристу статтю на кшталт «Копірайтинг по 1 у.о. помер» — увага та коментарі гарантовані.
  7. Опитати експертів: «Скільки готові платити за тексти SEO-фахівці?».
  8. Щось перелічити: «10 способів заощадити на контенті, зберігши якість».
  9. Розповісти how to: «Як визначити, скільки платити за ту чи іншу статтю?».
  10. Підбити підсумки: «Як змінилися гонорари копірайтерів у 2023 році?».
  11. Зазирнути у майбутнє: «Як зміняться ціни на копірайтинг у 2024 році?».
  12. Поділитися історією успіху: «Як ми заробили найбільший гонорар в укрнеті».
  13. Спробувати створити щось віральне: добірку мемів, листівки з іронічними мемами («Текст за 100 доларів: очікування — реальність»).
  14. Відтиснути все зайве: найлаконічніша стаття-лікнеп «50 речей, які ви повинні знати про вартість контенту».

Уявімо, що за рік ви опублікували 100 статей. 10 із них показали найкращий результат. Помножуємо 10 статей на 10–15 варіацій — і отримуємо теми на цілий рік!

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.