Скільки ключових слів має бути в тексті?
У SEO-середовищі вже давно відзначається явний відхід від строго формалізованих текстів (20 ключовиків на 2000 символів зі щільністю 3–5% і рівними інтервалами) до більш вільних матеріалів. В них допускаються відмінювання ключових слів, розділові знаки і справжній політ фантазії.
Усе заради читабельного, мотивуючого, грамотного тексту!
Ключовики та позиції у видачі Google
На основі останніх SEO-тенденцій можна вивести основні правила створення контенту для сайту.
- Важлива не кількість, а якість.
Висока нудотність ключових слів — рудимент «первісних часів» SEO без банів пошукових систем за переспам. Сьогодні значно більшу увагу приділяють наповненню статей, використанню в них спеціальних термінів, а також фото, графіки, відео як доказів професійної компетентності автора.
- Ідеальний текст — читабельний, простий, зрозумілий.
Існує кілька правил написання матеріалів з урахуванням їхньої ролі на сайті, цільової авдиторії, проблемного поля.
Серед них:
- рівномірний розподіл основних ключів у тексті (1–2 головні запити залежно від обсягу);
- використання розбавлених ключових слів у підзаголовках;
- уникання монотонного повторення слів в одному абзаці тощо.
- Можливість отримання зворотного зв’язку від читача у коментарях до статті.
Орієнтація на соціальні мережі та інструменти tweet, like у сукупності зі стандартними схемами застосування ключових ключів дає можливість зацікавити велику авдиторію і забезпечити високу трастовість ресурсу.
Нудотність ключових слів: кейси та експерименти
Чіткий поріг вживання окремих слів у % — must have для копірайтерів-початківців і молодих стартапів. Надалі для отримання добре оптимізованого матеріалу достатньо відповісти на низку питань:
- У тексті переважає емоційна складова чи технічна?
- Чи спонукає текст до дії?
- Чи відповідає структура, зміст тексту поставленим завданням?
- Чи грамотно подано та оформлено текст?
Експерти одностайно вважають, що обов’язковим є використання тематичної лексики, синонімів ключовиків тощо.
На практиці ЗНАЧНИЙ акцент на текстах у поєднанні з пропрацьованим юзабіліті дає до 85% потрапляння до топ-10 видачі.