Існує кілька стратегій створення контенту.
Ідеальні схеми для ідеальних текстів
Їхній головний принцип — відсутність експериментів і чітке дотримання плану щільності: на 2000 знаків має припадати 20 ключових слів (12 прямих входжень, 8 розбавлених), інтервал — не більше 60 знаків тощо.
Усе, що потрібно «для Батьківщини, для фронту»
У цьому випадку кінцеві параметри тексту — обсяг, насиченість ключовими словами — залишаються на розсуд копірайтера. Визначаються лише широкі робочі межі, які дають змогу створювати якісні читабельні матеріали.
Повна свобода дій
Ключові слова відіграють роль допоміжного інструмента. Критеріями оцінки матеріалу слугують грамотність, простота сприйняття, наявність мотиваційної складової.
Щільність ключових слів: головні тенденції SEO-сегмента
Аналізуючи стратегії створення контенту, можна сказати, що сьогодні нудотність ключових слів переважно визначається як строго технічний параметр, значення якого сильно переоцінене. Ставка робиться на юзабіліті, зрозумілість, читабельність.
З огляду на це визначено тенденції, які підтримують головні експерти галузі:
- Відхід від технічних параметрів у бік змістовності та емоційності текстів.
Як правило, ТЗ із чітко визначеним відсотком входження ключових слів передбачено для неважливих розділів і копірайтерів з малим досвідом роботи.
- Багатовекторна оцінка тексту не лише за низкою формалізованих критеріїв (щільність ключових ключів тощо).
Фахівці відповідають на запитання:
- Чи грамотно подано матеріал з використанням інфографіки, експертних оцінок?
- Чи оформлено текст відповідно до його завдання та ролі на сайті?
- Як сприймається текст, чи спонукає до активних дій?
- Чи використано нові прийоми?
Двома стовпами сучасних інтернет-ресурсів називають якісний контент, оптимізований під потреби соціальних мереж, і внутрішню оптимізацію сайту.
Можливість відповідати на питання, що виникають у читачів, і отримувати зворотний зв’язок важливіші за дотримання стандартної схеми щільності ключових слів.
Велика нудотність ключових слів, яка визначається, виходячи з категорії контенту, — привід для повернення тексту на глибоке доопрацювання. Серед характеристик правильних текстів експерти відзначають рівномірне вживання ключів у статті, помірне використання прямих входжень (1–2 залежно від обсягу), а також словоформ і розбавлених ключових слів у підзаголовках, нумерованих списках тощо. Абсолютний must have — професійна лексика, особливі терміни.
ЯК РЕЗУЛЬТАТ, 6-разове зростання трафіку (насамперед корисного низькочастотного), виведення до 85% цільових запитів у топ видачі за рахунок більшого акценту на юзабіліті ресурсів і структуру тексту замість переоптимізації.