Що почитати про штучний інтелект: найкращі статті від WordFactory

Кирик Наталья
Кирик Наталія

Зміст

Ти прочитаєш це за 5 хвилин(и)

Ми у WordFactory пильно стежимо за розвитком штучного інтелекту — спостерігаємо, вивчаємо дані, експериментуємо, тестуємо пов’язані з ним сервіси та беремо інтерв’ю в експертів. І наразі можемо впевнено сказати: навіть найрозумніша машина ще довго залишатиметься інструментом у руках людини. Головне, правильно його використовувати.

Якщо ви також цікавитесь темою генеративного ШІ та бажаєте бути в курсі актуальних новин у цій сфері, радимо почитати такі статті.

Pros and cons of AI for copywriting

Якщо ви вже працюєте в диджитал-маркетингу, у вас точно виникне спокуса скористатися штучним інтелектом для генерації контенту. Чи варто піддаватись їй? У цій статті ми докладно розбираємо всі переваги та недоліки сучасного ШІ, роблячи висновки про оптимальні сценарії його застосування. З неї ви дізнаєтесь, як підвищити свою продуктивність так, щоб не завдати цим шкоди рейтингам сайтів.

Як переконатися в тому, що копірайтер не згенерував текст ШІ?

Досі невідомо, яким буде довгостроковий вплив автоматично згенерованого контенту на рейтинги сайтів. Сьогодні пошукові системи ставляться до нього нейтрально, але завтра це може змінитися. Тому в більшості випадків тексти, написані людьми, будуть кращими для вашого сайту. Але як переконатися, що вас не намагаються ввести в оману? Ця стаття продемонструє вам 5 ознак того, що копірайтер вирішив піти легким шляхом і скористався ШІ. Попереджений — значить озброєний!

Як ШІ може трансформувати ринок копірайтингу в Україні?

Чи здатен штучний інтелект відібрати у вас роботу? Це може статися, але тільки в тому випадку, якщо ви його ігноруватимете. 80% експертів переконані, що трансформація ринку копірайтингу неминуча. Авторам слід шукати оптимальні сценарії застосування ШІ у своїй роботі, стежити за появою нових функцій і готуватися до зникнення певної категорії замовлень. Якої саме? Дізнайтесь із нашої статті, в якій ми розглядаємо майбутнє українського копірайтингу.

Чому ШІ — не загроза для копірайтерів?

Якщо майбутнє за штучним інтелектом, можливо, вже час згортати свій бізнес і шукати новий напрям діяльності? Аж ніяк! Хоча зовні ШІ здається надприродним інтелектом із фантастичних фільмів, насправді він більше схожий на дитину-всезнайку. Нейронна мережа намагається замилити очі красивими фразами та цікавими фактами, але під цією оболонкою ховається катастрофічна відсутність компетенції у певних сферах. Провівши опитування серед експертів українського диджитал-маркетингу, ми зібрали у статті основні недоліки штучного інтелекту та пояснили, чому він досі не замінив копірайтерів.

Штучний інтелект проти людини в копірайтингу: чому поки що не можна довіряти ШІ на 100%?

Попередня стаття слугує застереженням для копірайтерів, які хочуть підвищити свою продуктивність за допомогою ChatGPT, а ця — для компаній, які планують взагалі відмовитись від послуг авторів. Спойлер: на них чекають численні проблеми, здатні відштовхнути споживачів і знизити рейтинги сайту в пошукових системах. Це не тільки наша думка — так само вважають опитані нами експерти, які вже мали змогу оцінити вплив штучного інтелекту на бізнес.

П’ять перевірених сценаріїв ефективного застосування ШІ

Почитавши наші й не тільки наші застереження, може здатися, що штучний інтелект — просто іграшка для техногіків. Але таке враження складається в тих, хто вибирає неправильний спосіб застосування нових технологій. У певних сценаріях нейронні мережі здатні підвищити продуктивність співробітників компанії у кілька разів! Щоб підтвердити це, ми опитали експертів українського диджиталу, які поділилися цікавими кейсами зі своєї практики.

Курси з використання штучного інтелекту — ваш аргумент у змаганні з машинами

Отже, на цьому етапі ми вже можемо зробити висновки про те, що ШІ здатен бути дуже корисним інструментом. Залишається тільки з’ясувати, як саме користуватися ним, щоб отримувати максимальну користь. Відповідь — у цій статті. Ми зібрали 17 навчальних програм, які допоможуть вам освоїти штучний інтелект уже сьогодні. Серед них — платні онлайн-курси, безкоштовні матеріали для самоосвіти, практикуми від експертів світового рівня та навіть уроки в форматі комп’ютерної гри!

Як правильно користуватися ШІ, щоб отримувати якісні тексти: поради експертів

23% спеціалістів в українському диджитал-маркетингу вже віддають перевагу штучному інтелекту, залишаючи для копірайтерів тільки найскладніші та найвідповідальніші завдання. Як їм це вдалося? Все дуже просто — потрібно лише… Жартуємо, ми не просто клікбейтимо, а надаємо максимально чіткі й конкретні відповіді на це питання. Використовуючи чотири методи, наведені в статті, ви зможете отримувати якісні тексти, які потребуватимуть мінімального доопрацювання.

Машині потрібна людина: майбутнє ChatGPT у копірайтингу

Особиста думка засновниці й керівниці студії WordFactory Наталії Кирик про те, якими стануть будні копірайтера в епоху штучного інтелекту. Для неї ця цифрова революція — не загроза, а радісна новина. Вона очікує не тотального вимирання бізнесу, а ренесансу контент-студій, які отримуватимуть ще цікавіші та вигідніші замовлення. Чому саме так? Читайте про це в авторській статті.

Найкращі ШІ-інструменти для роботи з текстами

ChatGPT став першою загальнодоступною генеративною моделлю, яка отримала світову популярність. Але він не залишився на самоті — більшість великих технологічних компаній уже мають аналогічні рішення або готують їх до фінального релізу. Вони мають свої переваги й недоліки, в яких ми докладно розбираємося разом з експертами диджитал-ринку.

Топ-5 ознак того, що текст згенерували за допомогою ШІ

Вище можна побачити схожу статтю. Але цього разу ми розбираємо ознаки роботи штучного інтелекту на конкретному прикладі. Розглянувши його, ви знатимете, як спіймати за руку нечесного копірайтера ще на стадії тестового завдання. Вам лише потрібно мати доступ до ChatGPT і кілька хвилин вільного часу. А про те, на що конкретно звертати увагу в тексті, читайте у нашому блозі.

Нюанси застосування штучного інтелекту для генерування якісного контенту

Дві основні категорії відгуків про ШІ — «ChatGPT пише якусь дичину» та «ChatGPT змінив моє життя на краще». Висновок дуже простий — штучний інтелект приноситиме максимальну користь, якщо ви застосовуватимете його в межах чіткого фреймворку. Ми зібрали експертні поради, які допоможуть побудувати таке робоче середовище та отримати якісні тексти на виході.

Що чекає на тексти, згенеровані штучним інтелектом, у Google?

Поки що пошуковим системам байдуже, хто пише тексти — хоч прибульці із зоряної системи Проксима Центавра. Тому використання ШІ для наповнення сайтів не означає зниження рейтингів за замовчуванням. Але є деякі нюанси, які змушують обмежувати застосування нейронних мереж у генерації контенту. Про те, в яких аспектах можна довіряти штучному інтелекту, а в яких остерігатися його, розповідають топові експерти українського диджитал-ринку.

Як штучний інтелект може зіпсувати ваш контент?

Нейронній мережі не потрібні ваші одяг, мотоцикл і робота. І все ж вона може завдати вам шкоди, якщо не будете дотримуватися правил безпеки. Провідні експерти вважають, що на цьому етапі є багато тем, де варто взагалі відмовитись від застосування ШІ. Їхній перелік із докладними роз’ясненнями — в черговій статті з блогу WordFactory.

На що здатен штучний інтелект у справі просування сайтів у пошукових системах?

Практичне застосування ШІ все ще залишається «темним лісом» для більшості людей. Але в ньому вже з’являються безпечні стежки з вказівниками, прокладені топовими експертами. Разом із ними ми аналізуємо способи використання штучного інтелекту в SEO. І генерація текстів для наповнення сайтів — лише один із перспективних напрямів. Про всі інші ви можете дізнатися з нашої статті.

Спіймати робота: сервіси для перевірки текстів на штучний інтелект

Генеративні моделі — досить хайпова тема, в якій обертаються великі гроші. Тож не дивно, що в цій сфері з’явилося багато сервісів. Але їхня якість дуже неоднорідна — деякі рішення приносять реальну користь, тоді як інші дають дуже сумнівні результати. Ми протестували 10 сервісів для перевірки текстів на штучний інтелект, щоб з’ясувати, які з них працюють краще. Спойлер: результати нас не потішили.

Сервіси для перевірки текстів на штучний інтелект: нюанси використання

Якщо після прочитання попередньої статті у вас залишилось багато запитань, вам сюди. Відповіді дають експерти. Вони розповідають, чому більшість сервісів перевірки текстів помиляються, в яких умовах пасують навіть найкращі, як копірайтери маскують використання штучного інтелекту та як уникати поширених помилок.

ChatGPT vs копірайтер: чи може штучний інтелект генерувати якісний контент?

Отже, в своїй подорожі ми дійшли до базової статті. У ній ми розповідаємо, що таке ChatGPT і за яким принципом працюють генеративні моделі, як зареєструватися в сервісі та як застосовувати його в різних практичних сценаріях. Якщо ви тільки починаєте знайомство зі штучним інтелектом, радимо приділити максимум уваги цьому матеріалу.

А що далі?

А далі нас очікує багато роботи. Диджитал-ринок можна порівняти з нашим Всесвітом — він нескінченно розширюється, тож ніхто й ніколи не зможе осягнути його повністю. Але ми постійно досліджуватимемо його, отримуючи нові знання й прокладаючи безпечні стежки для тисяч спеціалістів. Тож, чекайте на нові статті у нашому блозі, в офіційному профілі WordFactory на Facebook і на партнерських сайтах!

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.