Досвід застосування різних теорій щільності ключових слів доводить, що вони демонструють лише часткову ефективність — у межах конкретних ресурсів. Тому схеми на кшталт 10 точних входжень + 5 розбавлених в інтервалі 60 символів на 2000 знаків тощо у сучасних SEO-умовах навряд чи можуть вважатися універсальними.
За оцінками контент-студій, сьогодні понад половини SEO-замовлень припадає на SEO-оптимізований читабельний контент, де значення щільності ключовиків відходить на другий план.
Особливості введення ключових слів у текст
Експерти впевнені, що наявність ключових слів у тексті необхідна, особливо коли йдеться про вузькоспеціалізовані сайти, наприклад медичні.
Кожний копірайтер має власні принципи написання правильного тексту, але є й універсальні правила:
- рівномірний розподіл ключовиків у статті;
- згадування словоформ у підзаголовках;
- створення окремих тайтла та найменування для матеріалів тощо.
Найефективніше працюють зв’язки «ключові слова + синоніми», «ключові слова + професійні терміни».
Простота та зрозумілість тексту = корисність і вигідність для користувача.
Ключовики мають бути органічно вписані у текст. При цьому ключові слова із запиту можуть одноразово «зустрічатися» в межах одного пасажу.
Ключові слова та топ видачі Google
Чи впливає щільність ключових слів на розподіл місць у топ Google?
Тексти у топ видачі:
- дають вичерпні відповіді на запити, які приводять клієнтів на цільові сторінки;
- всебічно розкривають матеріал із застосуванням інфографіки, експертних оцінок, високоякісних відео, фото;
- встановлюють зворотний зв’язок із читачами завдяки спеціальним кнопкам соціальних мереж, коментарям, оцінкам статей;
- спонукають до дії.
При цьому в них обов’язково обмежується кількість ключових слів, щоб не виникало відчуття заспамленості, яке заважає сприйняттю матеріалу.
Кейси SEO-експертів підтверджують: акцентування на змісті текстів і юзабіліті можуть стати запорукою їхнього виведення в топ навіть за мінімальної купівлі посилань і щільності ключових слів. Нудотність ключових слів стала технічним параметром, далеким від сучасних SEO-реалій.