Скільки ключовиків потрібно для ідеального тексту?

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за < 1 хвилини

Досвід застосування різних теорій щільності ключових слів доводить, що вони демонструють лише часткову ефективність — у межах конкретних ресурсів. Тому схеми на кшталт 10 точних входжень + 5 розбавлених в інтервалі 60 символів на 2000 знаків тощо у сучасних SEO-умовах навряд чи можуть вважатися універсальними.

За оцінками контент-студій, сьогодні понад половини SEO-замовлень припадає на SEO-оптимізований читабельний контент, де значення щільності ключовиків відходить на другий план.

Особливості введення ключових слів у текст

Експерти впевнені, що наявність ключових слів у тексті необхідна, особливо коли йдеться про вузькоспеціалізовані сайти, наприклад медичні.

Кожний копірайтер має власні принципи написання правильного тексту, але є й універсальні правила:

  • рівномірний розподіл ключовиків у статті;
  • згадування словоформ у підзаголовках;
  • створення окремих тайтла та найменування для матеріалів тощо.

Найефективніше працюють зв’язки «ключові слова + синоніми», «ключові слова + професійні терміни».

Простота та зрозумілість тексту = корисність і вигідність для користувача.

Ключовики мають бути органічно вписані у текст. При цьому ключові слова із запиту можуть одноразово «зустрічатися» в межах одного пасажу.

Ключові слова та топ видачі Google

Чи впливає щільність ключових слів на розподіл місць у топ Google?

Тексти у топ видачі:

  • дають вичерпні відповіді на запити, які приводять клієнтів на цільові сторінки;
  • всебічно розкривають матеріал із застосуванням інфографіки, експертних оцінок, високоякісних відео, фото;
  • встановлюють зворотний зв’язок із читачами завдяки спеціальним кнопкам соціальних мереж, коментарям, оцінкам статей;
  • спонукають до дії.

При цьому в них обов’язково обмежується кількість ключових слів, щоб не виникало відчуття заспамленості, яке заважає сприйняттю матеріалу.

Кейси SEO-експертів підтверджують: акцентування на змісті текстів і юзабіліті можуть стати запорукою їхнього виведення в топ навіть за мінімальної купівлі посилань і щільності ключових слів. Нудотність ключових слів стала технічним параметром, далеким від сучасних SEO-реалій.

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.