Чому ваші конкуренти використовують LSI-тексти?

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 2 хвилин(и)

Пошукові роботи постійно вдосконалюються, і вже досягнуто непоганих результатів у розвитку штучного інтелекту. Перевірте самі. Просто введіть запит: «купити ровер». Ви отримаєте список магазинів, які продають велосипеди по всій Україні. 

А все тому, що пошукові системи аналізують семантичне ядро. Вони знають, що «ровер» — це діалектизм і синонім слова «велосипед». І LSI-ключ, або слово-підсвічування, «купити» переважно вживається зі словом «велосипед». А були б в оточенні запиту «ровер» слова «місто» та «лев», пошуковик видав би інформацію про Львів. Увага на екран:

Цей принцип використовується під час створення комерційних LSI-текстів. Створити такий контент здатний фахівець, який увесь час «вариться» в темі, має диплом інженера-електрика і, наприклад, пише довгу якісну статтю про розрахунок електричних навантажень під час облаштування заземлення будівель і споруд. Лонгрид професійного електрика коштує від $500 за сторінку. При цьому фахівець із електроустаткування навіть не зрозуміє, що написав LSI-текст.

Схожу роботу виконує аналітик, тільки він всебічно розкриває тематику статті через вибір LSI-ядра тексту. Він аналізує, які слова найчастіше використовують разом зі словом «заземлення». Сервіси, які опрацьовують контент топ-10, топ-1000 або всього пласта статей на цей запит (наприклад, Google Ads, Serpstat.com, Keywordtool.io), допомагають формувати ТЗ для копірайтера не вручну, а в автоматичному режимі.

5 причин замовити LSI-тексти

  1. Збільшується шанс наздогнати десятку лідерів пошукової видачі, тому що ви будуєте свій текст на основі латентно-семантичного аналізу контенту, який уже сподобався пошуковику. Ви буквально сідаєте на хвіст лідерам.
  2. Пошуковик знаходить вашу статтю за синонімами, які навіть не використовувалися в тексті. Яскраві приклади: «ровер», «ноут», «мобіла», «вінда».
  3. Необов’язково створювати абсолютно новий, досі не відомий інтернету контент, і чекати, коли Google гідно оцінить ваші зусилля. Особливо це важливо під час продажу товарів широкого вжитку чи поширених послуг.
  4. Відпадає необхідність залучати дипломованого юриста, інженера, лікаря чи економіста, послуги яких в 5–10 разів дорожчі, ніж послуги сеошника та філолога-копірайтера разом узятих.
  5. Здебільшого тексти з LSI-ядром розташовуються у видачі вище, ніж SEO-статті з жахливою щільністю основних ключовиків (30–50%). Хоча бувають і винятки — потрібно уважно вивчати топ 10 Google за вашою тематикою.

Щільність і тип входження не грають жодної ролі

У ТЗ, за рідкісними винятками, немає вимог до щільності LSI-ключів, хоча зустрічаються клієнти, які вимагають вжити 17 разів слово «Одеса» або 19 разів прикметник «кредитний». У будь-якому випадку відмінювати слова-підсвічування можна, тому що «штучний інтелект» навчився розрізняти словоформи за контекстом і сусідніми словами.

Але є й мінуси: стандартний SEO-текст важить зазвичай 2 тисячі знаків, а LSI-стаття — від 10 тисяч, причому це без води, а лише задля повного розкриття теми. Сьогодні вважається, що понад 2–3 тисяч знаків користувачі не читають. Але лонгриди читають, та ще й як! Головне, щоб стаття була цікавою, корисною, розбавленою інфографікою, тематичними фото та відео.

SEO-компанії почали експериментувати з LSI-текстами з 2015 року. Копірайтери студії WordFactory відтоді постійно й успішно працюють над такими проєктами. 

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.