Платити чи економити? Таке питання постає перед кожним підприємцем, коли йдеться про гостьові дописи.
- Платити за розміщення контенту на сторонньому ресурсі чи пошукати блогерів, які опублікують матеріал безкоштовно?
- Платити автору за статтю/дизайнеру за інфографіку чи вистачить власних знань і навичок, щоб створити цікавий контент?
Нижче наведена інфографіка допоможе вам розібратися в цьому питанні.
Якщо бюджет створення та розміщення гостьового допису — 0 у.о., чистий прибуток від такої публікації порахувати легко. Але чи вона буде? Можливо, й буде. Але скільки її доведеться чекати? Щоб отримати швидку віддачу від розміщення гостьового контенту, варто подбати про те, щоб його було зроблено професійно.
Робота майстрів пера, як і дизайнерів, недешева. На створення одного допису йде від 100 у. о. Але завдання виконується оперативно (переважно за вісім робочих годин), і результат зазвичай окупається за кілька тижнів. Рахуйте самі.
З вашим дописом, розміщеним у популярному блозі, за місяць знайомляться в середньому дві-три тисячі людей цільової авдиторії. Професійний контент створюється так, щоб ресурсом/продуктом, який потребує продажу, зацікавилося не менше 2% читачів, ще краще — 5%. Тобто до вас на сайт приходить 100–200 потенційних покупців. Хороша конверсія, чи не так?