Трендовий ефективний контент на сайті у 2024 році

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 3 хвилин(и)

Контент — невід’ємний складник будь-якого сайту. Його мета — не лише доповнити загальну концепцію компанії, а й спрямувати користувача у потрібному напрямку.

Утім, створення контенту — це складний та інколи виснажливий процес. Потрібно враховувати безліч нюансів, які впливають на якість контенту та його роботу загалом. Зробити просто «гарно» вже недостатньо.

Фахівці українського конструктора сайтів Weblium розповідають, як зробити так, щоб контент максимально ефективно працював на бізнес.

Підготовка до створення

Універсальної формули створення контенту не існує, адже в кожного бізнесу є свої цінності, ідентичність, місія та бачення. Саме ці фактори впливають на те, яким у подальшому буде контент на сайті та наскільки ефективно він працюватиме.

Щоб якісно підготуватися до створення контенту, необхідно сфокусуватися на таких критеріях:

  • Tone of Voice. Тон комунікації надважливий, адже від нього залежить, як саме бізнес «розмовлятиме» з клієнтом. Виразний тон дасть змогу виділити компанію з-поміж інших.
  • Визначення цінностей компанії. Цінності мають відбиватися у комунікації та контенті.
  • Дизайн сайту. Кожний візуальний елемент має бути доречним, виваженим і не заважати сприймати інформацію на сайті.

Підготовчий етап може також включати пошук референсів для контенту, насамперед відео, анімації та зображень.

Контент на сайті: що треба враховувати?

Визначити, що саме необхідно для того чи іншого бізнесу, не так складно, як може здатися. Деяким сайтам буде достатньо кількох зображень і тексту, а іншим знадобляться відео, анімація, мінімум тексту та якісні зображення.

Контент на кожному сайті має бути збалансованим. Не можна перевантажувати користувача великою кількістю тексту або ж постійно відволікати зображеннями, анімацією та відео.

Розглянемо кожен тип контенту на сайті окремо.

Текст

Текстовий контент має бути на кожному сайті. Втім, щоб він дійсно приносив користь, потрібно враховувати такі фактори:

  • Складні товари та послуги необхідно пояснювати. Деякі товари можуть бути дуже складними та/або дорогими, тому це потрібно «виправдати» — пояснити клієнту простими словами, що робить їх необхідними для нього. Ба більше, клієнт повинен зрозуміти їхню специфіку та мати чітке розуміння, що саме він купує.
  • Мінімум тексту, якщо необхідно досить швидко конвертувати відвідувача в клієнта. Короткі тезові повідомлення, підкріплені якісними зображеннями та кнопками. Кожна теза — окрема перевага, якою клієнт захоче скористатися тут і зараз.
  • Детальні описи товарів у магазині. Картки товарів у магазині мають чітко пояснювати та описувати товар. Вказувати назву, розмір, колір, короткий опис — все це надзвичайно важливо.

Тексту на самому сайті не має бути багато. Розлогі описи доцільні лише для технічно складних товарів. Але весь текстовий контент має бути лаконічним, зрозумілим і зручним для ознайомлення.

Для SEO-просування сайту, пояснення більш складних аспектів співпраці або інших явищ добре підійде блог. У ньому можна публікувати експертні матеріали, які підвищуватимуть упізнаваність бренду та викликатимуть до нього більше довіри у користувачів.

Зображення

Зображення не лише приваблюють користувачів, показують товари з усіх можливих ракурсів, а й допомагають краще сприймати  текстовий контент.

Сьогодні дедалі більше бізнесів фокусуються саме на створенні якісних зображень, залишаючи на сайтах мінімум тексту.

Види зображень:

  • Практичні. Це фотографії товарів, процесів виконання послуги, «до/після» та ін. Вони мають показувати клієнту, що саме він отримує. Для товарів це фотографії з усіх ракурсів, для послуг — «до/після». Такі зображення разом із якісним текстом мають пояснювати товари користувачам.
  • Ілюстрації. Вони важливі, коли потрібно розтлумачити певне абстрактне або занадто складне явище. Ілюстрації мають підкріплювати текст, давати користувачам певні візуальні асоціації, спростити складні моменти.
  • Емоційні. Фото щасливих, задоволених чи позитивних людей, тварин і дітей пробуджують у користувачів бажання бути такими само «щасливими». Негативні емоції не працюють, якщо говорити про бізнес і продаж товарів, але такі фото також можуть бути корисними, зокрема на сайтах благодійних організацій, що збирають кошти на розв’язання певних проблем.

Зображення створюють чіткі асоціації з компанією. Вони часто допомагають ідентифікувати компанію, отримати необхідний «заряд» та емоцію, щоб продовжувати досліджувати сайт і купувати товари та послуги.

Відео

Вид контенту, який для деяких бізнесів може суттєво підвищити конверсії та привести нових покупців на сайт. Відео теж суттєво різняться:

  • Відеоогляд. Огляди товарів дуже корисні для інтернет-магазинів. Наприклад, якщо компанія спеціалізується на продажу товарів власного і чужого виробництва, то відеоогляди покажуть їхню специфіку та підкреслять переваги, що стимулюватимуть користувача до купівлі. Подібні огляди добре працюють не лише на сайтах, а й на YouTube-каналах компаній.
  • Туторіали. Показати у відео, як певний продукт вмикається, працює та його особливі функції — рішення, яке здатне збільшити його продаж. Коли клієнт чітко розумітиме нюанси товару та знатиме, де можна освіжити свої спогади, він матиме більше причин його придбати.

Утім, відео вимагають доволі багато ресурсів. Необхідно відзняти та змонтувати матеріал, що досить дорого й клопітно, особливо якщо немає відповідних навичок. З іншого боку, відеоролики надзвичайно корисні на сайтах, особливо тих, що пропонують технічно складні товари.

Який контент вважається трендовим?

Сьогодні в тренді мінімалізм. Необхідно давати користувачам менше часу, щоб передумати в останній момент і ненав’язливо підводити їх до купівлі товару.

Велика кількість тексту завжди втомлює, адже користувач хоче просто і швидко придбати товар. Багато беззмістовних зображень відволікають та ускладнюють навігацію сайтом. А занадто довге відео про якийсь простий товар, наприклад, кухонний ніж, може змусити відвідувача передумати.

Варто чітко й лаконічно повідомляти про переваги та специфіку товару чи послуги, не нехтуючи важливими деталями, підбирати зображення, які добре доповнюють текст, та опціонально давати можливість дізнатися більше з відео.

Висновки

Контент — надважливий складник сайту. Комунікація з клієнтом має відбуватися на різних рівнях і надавати повну інформацію про компанію. Лаконічний, зрозумілий, корисний контент, який легко сприймається і спонукає до купівлі, — те, на чому варто фокусувати увагу.

Наповнювати картки товарів, давати чітке розуміння, що саме продається, легко пояснювати складні товари та послуги — все це дуже ефективно працює для привернення уваги та підвищення конверсії на сайті.

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.