Ти прочитаєш це за < 1 хвилини
Що потрібно пам’ятати, розпочинаючи написання огляду новинки зі світу високих технологій? Усього три простих правила. Дотримуючись їх, ви напишете унікальну, корисну, цікаву статтю, яка стане справжньою «родзинкою» інтернет-магазину техніки.
- Головна відмінність хорошого огляду від простого переліку характеристик — доступна, «людська» мова подання інформації. Ви повинні описати переваги моделі зрозумілими пересічному покупцю словами. Наприклад, вказати не ємність акумулятора в ампер-годинах, а написати, скільки часу батарея тримає заряд в активному режимі. Якщо ви складаєте картку товару, доповніть її іншими блоками — відгуками, запитаннями, додатковими аксесуарами тощо. Вставте також відеоогляд товару та його професійні фото.
- Ведіть розділ новин на сайті за принципом «подій». Наприклад, якщо реліз нової моделі iPhone заплановано на кінець вересня, починайте готувати тематичні статті на початку серпня. Зберіть усі чутки, анонси та пресрелізи. Не проґавте саму презентацію. Бажано коментувати її на сайті в онлайн-режимі, щоб покупці вашого сайту дізналися про все одними з перших. Наступного дня обов’язково викладіть відео та фото з заходу, доповнивши його орієнтовною вартістю та датою надходження товару у ваш магазин. Дайте клієнтам можливість зробити попереднє замовлення.
- Обов’язково звіряйте всі цифри та літери у найменуванні. У багатьох виробників є моделі практично з однаковими назвами. Наприклад, ноутбук від HP із конфігурацією 15-R131 відрізняється від моделі 15-R263, тому вказати в огляді найменування HP 15-R буде помилкою.