Розглядати крауд-маркетинг як окремий ефективний інструмент розвитку та просування сайтів почали понад 10 років тому. Відтоді попит на цю послугу стабільно високий. Коментарі на агрегаторах, нішевих форумах та в соцмережах підвищують упізнаваність бренду та допомагають нарощувати посилальну масу.
Крауд-маркетинг: замовити коментарі з користю для сайту
Крауд-маркетологи — це люди з різною освітою та інтересами. Вони можуть за місяць створювати до 100 коментарів різної тематики. Але переважно крауд-маркетологам дають ті напрями, які їм самим близькі та цікаві. Досвідчений спеціаліст за 3 дні здатний написати близько 50 коментарів.
Як створюють ефективні коментарі?
- Знаходять вузькоспеціалізований форум/ресурс та вирішують конкретну проблему користувача. Наприклад, на bbc.com з’явилася стаття про нестачу родючих земель у світі. Залишають у коментарях посилання на компанію, яка постачає зрошувальні системи.
- Показують конкурентну перевагу товару чи послуги та «граються» з нею.
- Створюють один або кілька вірусних дописів, які інші користувачі поширюють, цитують або розміщують скриншоти.
- Використовують сленг учасників форуму, а в деяких випадках — гумор або стьоб (якщо це доречно та не вплине на репутацію компанії).
- Не забивають мережу фейковими темами і не займаються реінкарнацією «померлих» гілок форумів. Відстежують конкретний живий попит аудиторії на ту чи іншу інформацію та задовольняють її.
Які переваги дає крауд-маркетинг? Замовити тексти коментарів вигідніше, ніж статті чи аналітичні огляди? Цю стратегію не можна назвати ефективнішою, особливо якщо це стосується CPC та CPL. Поведінкові фактори свідчать, що крауд-маркетинг дає приблизно такі самі результати, як і традиційний контент. Йдеться про кількість відмов, закритих угод, проведеного на сайті часу, глибину «занурення».
Замовляючи тексти для крауд-маркетингу, варто зважити на те, що дописи не можна готувати заздалегідь. Модератори помітять неприродність коментаря та видалять його. Формат відповіді залежить від питання чи теми форуму: це може бути рекомендація, порівняння з іншим продуктом, довідкова інформація, дружня порада з посиланням на товар.
Завжди головне не продати, а розв’язати проблему користувача. Необґрунтоване вихваляння ресурсу та спотворені факти не принесуть жодної користі. І, звісно ж, небажано розміщувати коментарі з одного облікового запису та однієї IP-адреси — це занадто помітно, і рано чи пізно ви потрапите під санкції модераторів.