Хороші тексти для крауд-маркетингу розв’язують проблему користувача

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 2 хвилин(и)

Розглядати крауд-маркетинг як окремий ефективний інструмент розвитку та просування сайтів почали понад 10 років тому. Відтоді попит на цю послугу стабільно високий. Коментарі на агрегаторах, нішевих форумах та в соцмережах підвищують упізнаваність бренду та допомагають нарощувати посилальну масу.

Крауд-маркетинг: замовити коментарі з користю для сайту

Крауд-маркетологи — це люди з різною освітою та інтересами. Вони можуть за місяць створювати до 100 коментарів різної тематики. Але переважно крауд-маркетологам дають ті напрями, які їм самим близькі та цікаві. Досвідчений спеціаліст за 3 дні здатний написати близько 50 коментарів.

Як створюють ефективні коментарі?

  1. Знаходять вузькоспеціалізований форум/ресурс та вирішують конкретну проблему користувача. Наприклад, на bbc.com з’явилася стаття про нестачу родючих земель у світі. Залишають у коментарях посилання на компанію, яка постачає зрошувальні системи.
  2. Показують конкурентну перевагу товару чи послуги та «граються» з нею.
  3. Створюють один або кілька вірусних дописів, які інші користувачі поширюють, цитують або розміщують скриншоти.
  4. Використовують сленг учасників форуму, а в деяких випадках — гумор або стьоб (якщо це доречно та не вплине на репутацію компанії).
  5. Не забивають мережу фейковими темами і не займаються реінкарнацією «померлих» гілок форумів. Відстежують конкретний живий попит аудиторії на ту чи іншу інформацію та задовольняють її.

Які переваги дає крауд-маркетинг? Замовити тексти коментарів вигідніше, ніж статті чи аналітичні огляди? Цю стратегію не можна назвати ефективнішою, особливо якщо це стосується CPC та CPL. Поведінкові фактори свідчать, що крауд-маркетинг дає приблизно такі самі результати, як і традиційний контент. Йдеться про кількість відмов, закритих угод, проведеного на сайті часу, глибину «занурення».

Замовляючи тексти для крауд-маркетингу, варто зважити на те, що дописи не можна готувати заздалегідь. Модератори помітять неприродність коментаря та видалять його. Формат відповіді залежить від питання чи теми форуму: це може бути рекомендація, порівняння з іншим продуктом, довідкова інформація, дружня порада з посиланням на товар.

Завжди головне не продати, а розв’язати проблему користувача. Необґрунтоване вихваляння ресурсу та спотворені факти не принесуть жодної користі. І, звісно ж, небажано розміщувати коментарі з одного облікового запису та однієї IP-адреси — це занадто помітно, і рано чи пізно ви потрапите під санкції модераторів.

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.