Тим, хто вирішив замовити тексти на туристичну тематику і хоче бути впевненим у тому, що автор зробив найкращий контент, даруємо 9 найцінніших порад. Вони допоможуть правильно поставити завдання для автора й належно оцінити результат.
- Проводьте дослідження
Щоб підібрати правильні ключі та зрозуміти, що цікавить туристів найбільше, займіться дослідницькою роботою. Наприклад, проаналізуйте інформацію на сайтах, які Google виводить у топ за тим чи іншим запитом. Також подивіться, що шукають туристи, які хочуть вирушити у подорож до тієї чи іншої країни. Недостатньо досвіду? Зверніться до SEO-фахівця за допомогою у підборі ключових слів і визначення найпопулярніших запитів.
- Пишіть більше за інших
Чим можна привабити потенційного клієнта до сайту? Зібрати всю найкориснішу, найцікавішу, найактуальнішу інформацію про країну чи місто в одній статті. Людям набагато простіше прочитати великий текст (якщо він написаний захопливо, емоційно, з гумором), ніж нишпорити безкрайніми просторами інтернету, збираючи дані по крихтах.
- Не відкладайте на завтра
Нові події у популярних містах і країнах викликають резонанс, підвищений інтерес та, можливо, допоможуть привабити більше відвідувачів на ваш сайт. Леонардо Ді Капріо одружується? Відкривається нова автовиставка? Визначено місце проведення чемпіонату світу з регбі? Пишіть про це.
- Шукайте достовірні факти
Під найсуворішою забороною рерайтинг неперевірених джерел.
- Посилайтеся на особистий досвід
Опис міста «загалом» можна знайти практично на кожному турсайті або у Вікіпедії. А ось подання інформації крізь призму пережитого особисто — це справді круто.
- Говоріть про факапи
Необхідність стояти в черзі, якщо завчасно не забронював столик у ресторані, відсутність міського транспорту з аеропорту до міста, «мертві» години сієсти — відверто говоріть туристам про можливі проблеми під час подорожі в ту чи іншу країну та пропонуйте круті лайфхаки.
- Складайте план статті
Загальне ТЗ та план конкретної статті допоможуть переконатися, що автор не заглибився у те, що цікаво особисто йому (наприклад, опис шопінг-центрів), і не проігнорував те, що цікаво більшості (наприклад, музей футбольного клубу). Дотримуйтесь плану і намагайтеся зробити щось ще — щось понад.
- Спілкуйтеся з місцевими
Де знайти найколоритніші кафе, тихі пляжі та затишне житло? На ці питання найкраще дадуть відповідь місцеві. Розпитуйте їх про все особисто, у соцмережах, спільнотах, на форумах.
- Фоткайте
Авторська стаття, доповнена авторськими знімками, цінується набагато більше. Звісно, сфотографувати якийсь відомий шедевр архітектури краще, ніж світові профі, навряд чи вдасться. Але сфотографувати важливу табличку, «родзинку» в інтер’єрі пабу чи нестандартний паркомат потрібно!