Емоційний, новинний і технічний контент для інтернет-магазинів техніки

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 3 хвилин(и)

Не знаєте, про що писати, і якою інформацією щоразу тішити потенційних замовників? Ми нарахували близько двох десятків типів контенту, яким можна наповнити інтернет-магазин техніки. Їх можна розділити на 3 основні категорії: емоційні тексти, новинні та технічні.

Для всіх трьох типів контенту важливо дотримуватись однієї умови — надавати 100% достовірну інформацію. Якщо ви одного разу переплутаєте характеристики зовні схожих моделей гаджетів одного виробника, наступного разу користувач не буде вам беззастережно довіряти.

Технічний контент

  1. Картки товарів. Повідомляють основну технічну інформацію про девайс. Можуть містити лише основні дані або бути адаптованими під сприйняття рядового покупця (олюднені цифри та факти).
  2. Огляди. Дають змогу отримати вичерпну інформацію про гаджет від експертів. У деяких випадках вигідно робити порівняльний огляд 2 або навіть 3 гаджетів або порівнювати новинки двох брендів-конкурентів.
  3. Кредитний портфель. Інформація про те, де і під які відсотки техніку можна взяти у кредит. Допомагає зняти основні заперечення тих клієнтів, які хотіли б купити товар, але ще не накопичили потрібну суму.
  4. Довідкова інформація про інтернет-магазин. Коли відкрився, скільки працівників, де розташований офлайновий офіс, офіційним дилером яких брендів є. Деякі користувачі приділяють цьому велику увагу.

Новини та інтерв’ю

  1. Пресрелізи та анонси про надходження у продаж нового девайса. Дають змогу повідомляти про новинки ще до її появи в торгових мережах.
  2. Новини про події, що стосуються роботи інтернет-магазину та його колективу. Надходження нового гаджета, відкриття ще однієї філії, участь у поїздці з подарунками до дитячого будинку тощо.
  3. Інтерв’ю з відомим експертом, директором інтернет-магазину чи найкращим продавцем. Підвищують довіру до ресурсу, оскільки користувачі бачать, що в ньому працюють реальні люди, і вони мають, що сказати.
  4. Статті про техніку на будь-яку тему. «Як встановити Windows 10 на застарілий Samsung?» чи «Топ-10 лептопів 2023». Матеріали можуть бути розважальними, оглядовими, технічними та іміджевими — кожен знайде свого читача.
  5. Згадки у ЗМІ. Підвищують упізнаваність інтернет-магазину. Бажано, щоб вони були пов’язані з позитивними моментами, а не повідомляли, що в інтернет-магазині обманюють покупців.
  6. Опитування та рейтинги. Публікуйте топ-10 лептопів або айфонів кожного місяця та року. Сортуйте гаджети за кількістю відгуків.
  7. Повідомлення про акції та знижки на головній сторінці ресурсу. Вони мають бути яскравими, з подробицями акцій і дедлайнами.
  8. Фотогалерея з офісом інтернет-магазину, співробітниками, задоволеними покупцями. Бажано знімки оновлювати. Це дає змогу зняти останні сумніви потенційних покупців.

Емоційний контент

  1. Відгуки, або «людський документ». Покупці довіряють думці інших людей, які вже придбали той чи інший гаджет. Бажано вставляти фото споживачів та доповнювати розповідь емоційними епізодами з їхнього життя.
  2. Get inspirid, або контент з фото селебриті з гаджетами Apple, Samsung, Sony та ін. Діє на споживачів магічно: багато хто хоче отримати такий самий айфон, як в улюбленої зірки.
1
  1. Корисні поради допомагають просунути не тільки гаджет, а й аксесуари до нього. Вони вчать наклеювати захисну плівку на айфон, користуватися маловідомими програмами, функціональними можливостями девайса тощо.
  2. Вірусний контент із кумедними фото чи карикатурами. Їх користувачі самі поширять у соцмережах. Не забудьте проставити свої водяні знаки та адресу вебсайту.
https://ctrana.news/img/forall/u/0/47/photo_2019-09-12_15-08-01.jpg
  1. Інформація про подарунки. Розкажіть користувачам, який подарунок можна зробити мамі на 50-річчя або рідному братові на повноліття. Підкиньте хлопцям ідею, що подарувати коханій дівчині на першу річницю знайомства. Наголошуйте не на технічних моментах, а на емоціях і вигоді, які відчує дівчина, отримавши такий подарунок.
3
  1.  FAQ — відповіді на найпоширеніші питання покупців. Запитайте у своїх менеджерів, що найчастіше цікавить лідів, та заповніть сайт цією інформацією. Деякі люди хотіли б спитати, але соромляться.

На вашому сайті має бути максимум контенту різних типів. Якщо лід не знайде щось у вас, він 100% піде це шукати у найближчого конкурента. Тому працюйте над розширенням контенту та не заощаджуйте на якісній і достовірній інформації для потенційних клієнтів. Контент-зусилля окупляться зростанням продажів!

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.