Не знаєте, про що писати, і якою інформацією щоразу тішити потенційних замовників? Ми нарахували близько двох десятків типів контенту, яким можна наповнити інтернет-магазин техніки. Їх можна розділити на 3 основні категорії: емоційні тексти, новинні та технічні.
Для всіх трьох типів контенту важливо дотримуватись однієї умови — надавати 100% достовірну інформацію. Якщо ви одного разу переплутаєте характеристики зовні схожих моделей гаджетів одного виробника, наступного разу користувач не буде вам беззастережно довіряти.
Технічний контент
- Картки товарів. Повідомляють основну технічну інформацію про девайс. Можуть містити лише основні дані або бути адаптованими під сприйняття рядового покупця (олюднені цифри та факти).
- Огляди. Дають змогу отримати вичерпну інформацію про гаджет від експертів. У деяких випадках вигідно робити порівняльний огляд 2 або навіть 3 гаджетів або порівнювати новинки двох брендів-конкурентів.
- Кредитний портфель. Інформація про те, де і під які відсотки техніку можна взяти у кредит. Допомагає зняти основні заперечення тих клієнтів, які хотіли б купити товар, але ще не накопичили потрібну суму.
- Довідкова інформація про інтернет-магазин. Коли відкрився, скільки працівників, де розташований офлайновий офіс, офіційним дилером яких брендів є. Деякі користувачі приділяють цьому велику увагу.
Новини та інтерв’ю
- Пресрелізи та анонси про надходження у продаж нового девайса. Дають змогу повідомляти про новинки ще до її появи в торгових мережах.
- Новини про події, що стосуються роботи інтернет-магазину та його колективу. Надходження нового гаджета, відкриття ще однієї філії, участь у поїздці з подарунками до дитячого будинку тощо.
- Інтерв’ю з відомим експертом, директором інтернет-магазину чи найкращим продавцем. Підвищують довіру до ресурсу, оскільки користувачі бачать, що в ньому працюють реальні люди, і вони мають, що сказати.
- Статті про техніку на будь-яку тему. «Як встановити Windows 10 на застарілий Samsung?» чи «Топ-10 лептопів 2023». Матеріали можуть бути розважальними, оглядовими, технічними та іміджевими — кожен знайде свого читача.
- Згадки у ЗМІ. Підвищують упізнаваність інтернет-магазину. Бажано, щоб вони були пов’язані з позитивними моментами, а не повідомляли, що в інтернет-магазині обманюють покупців.
- Опитування та рейтинги. Публікуйте топ-10 лептопів або айфонів кожного місяця та року. Сортуйте гаджети за кількістю відгуків.
- Повідомлення про акції та знижки на головній сторінці ресурсу. Вони мають бути яскравими, з подробицями акцій і дедлайнами.
- Фотогалерея з офісом інтернет-магазину, співробітниками, задоволеними покупцями. Бажано знімки оновлювати. Це дає змогу зняти останні сумніви потенційних покупців.
Емоційний контент
- Відгуки, або «людський документ». Покупці довіряють думці інших людей, які вже придбали той чи інший гаджет. Бажано вставляти фото споживачів та доповнювати розповідь емоційними епізодами з їхнього життя.
- Get inspirid, або контент з фото селебриті з гаджетами Apple, Samsung, Sony та ін. Діє на споживачів магічно: багато хто хоче отримати такий самий айфон, як в улюбленої зірки.
- Корисні поради допомагають просунути не тільки гаджет, а й аксесуари до нього. Вони вчать наклеювати захисну плівку на айфон, користуватися маловідомими програмами, функціональними можливостями девайса тощо.
- Вірусний контент із кумедними фото чи карикатурами. Їх користувачі самі поширять у соцмережах. Не забудьте проставити свої водяні знаки та адресу вебсайту.
- Інформація про подарунки. Розкажіть користувачам, який подарунок можна зробити мамі на 50-річчя або рідному братові на повноліття. Підкиньте хлопцям ідею, що подарувати коханій дівчині на першу річницю знайомства. Наголошуйте не на технічних моментах, а на емоціях і вигоді, які відчує дівчина, отримавши такий подарунок.
- FAQ — відповіді на найпоширеніші питання покупців. Запитайте у своїх менеджерів, що найчастіше цікавить лідів, та заповніть сайт цією інформацією. Деякі люди хотіли б спитати, але соромляться.
На вашому сайті має бути максимум контенту різних типів. Якщо лід не знайде щось у вас, він 100% піде це шукати у найближчого конкурента. Тому працюйте над розширенням контенту та не заощаджуйте на якісній і достовірній інформації для потенційних клієнтів. Контент-зусилля окупляться зростанням продажів!