Ключові слова: оптимальна щільність і нудотність

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за < 1 хвилини

Чи є необхідність вираховувати оптимальну щільність ключових слів для кожного проєкту?

Існує кілька підходів до оптимізації вебконтенту.

Варіант 1. «Крок ліворуч, крок праворуч…»

Прикладом такого запиту може розглядатися ТЗ тексту на 2000 символів, де суворо визначено кількість ключових слів, їхню щільність до десятих відсотка, інтервал вживання, розподіл тощо.

Але віра в абсолютну силу щільності та нудотності ключових слів слабшає, тому в останні роки кількість подібних замовлень значно зменшилась. 

Варіант 2. Читабельні оптимізовані тексти з мінімальними вимогами

Це головний кістяк SEO-сегмента, що передбачає розбавлення ключових слів, їхнє розділення розділовими знаками, варіювання кількості символів.

Варіант 3. Головне, щоб тексти працювали

Кількість ключових слів, оформлення, структура, обсяг матеріалів не мають значення. Наявність інфографіки та експертних думок вітається.

Такі замовлення є рідкістю для SEO-ринку, приємним сюрпризом для копірайтера і виходять у топ, навіть незважаючи на малу щільність ключовиків.

Нудотність ключових слів як фактор виведення в топ

На зміну щільності та нудотності ключових слів прийшли критерії читабельності та зрозумілості текстових матеріалів.

Серед основних принципів:

  • використання синонімів, словоформ, професійних термінів для оточення ключовиків;
  • постановка емоційних завдань для копірайтерів. І тут технічні особливості тексту залишаються значними, але відходять на другий план під час оцінки його ефективності;
  • чітка структура тексту, яка дає змогу моментально знайти відповідь на запит. Що більше води в тексті, то він гірший, зокрема для пошукових систем;
  • поєднання ключових слів із інфографікою, експертними думками. Додаткова перевага — можливість отримання зворотного зв’язку від читачів.

Часи сайтових «простирадл», переспамлених матеріалів — минуле SEO. Так стверджують експерти галузі. І реальні кейси інтернет-магазинів, а також новинних ресурсів з показником виведення до 85% матеріалів у топ за рахунок внутрішньої оптимізації та детального опрацювання текстів це підтверджують. На чільному місці — зміст матеріалів, навіть за рахунок щільності ключових слів.

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.