Крадіжка контенту — найпоширеніше явище в інтернеті. З ним неодноразово стикалися 99% опитаних SEO-фахівців. Причому в їхній практиці контент неодноразово парсили як із розкручених популярних сайтів, так і нових.
Існує два види крадіжки текстів:
- Навмисний копіпаст для зниження конкретного сайту у видачі пошукових систем. Цим займаються конкуренти, яким не подобаються ваші успіхи. Тому вони копіюють ваш контент і розміщують на інших інтернет-майданчиках. Мета зрозуміла: низька унікальність текстів призведе до втрати перших позицій у видачі Google.
- Ненавмисне завдання шкоди першоджерелу. Припустімо, у вас немає ворогів. Просто в Мережі з’явився схожий сайт, наприклад, новий магазин сувенірів або ресурс із продажу одягу з Китаю. Вони продають такий самий товар, що і ви, тому просто копіюють описи піжам чи шкарпеток. Результат здебільшого буде таким самим, як і в першому випадку, але сайт-першоджерело постраждає без «злого наміру».
Другий випадок крадіжки найпоширеніший. Іноді рятує смислова унікальність. У нашій практиці був випадок, коли ми написали клієнту унікальну статтю на 20 тис. знаків, розробили до неї інфографіку з водяними знаками та посиланнями. Незабаром усе це скопіпастив сайт прямого конкурента. Але оскільки текст був довгим, він не подбав навіть про те, щоб видалити всі назви компанії та посилання на неї. Тож наш клієнт кілька місяців користувався трафіком із сайту конкурента.
Більшість копіпастерів не здатні зробити глибокий рерайт поцупленого тексту. Часто вони не мають не тільки достатнього словникового запасу, а й навіть елементарної грамотності. Тому пошуковик вважає оригінальним саме ваш якісний контент із високою смисловою унікальністю.
І остання порада: не ставайте копіпастерами своїх власних статей. Наприклад, не тиражуйте тексти для головного сайту компанії на ресурсах регіональних представництв, родинних сайтах, у профайлах на маркетплейсах. Так ви можете самі собі нашкодити та знизити свої позиції у видачі Google.