Лонгриди для соцмереж: wtf?

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 2 хвилин(и)

Ми багато цікавого писали про самі лонгриди. Але нам стало цікаво, як спрацює лонгрид у соцмережах. Так-так, саме лонгрид і саме у соцмережах. Не лаконічні дописи з котиками, не фото зірок інстаграму, не жартики.

Отже, на вході в нас було:

  • абсолютно новий сайт у висококонкурентній туристичній тематиці;
  • нульовий бюджет на експеримент;
  • нульові облікові записи в соцмережах — жодних козирів для безкоштовного кроспостингу;
  • офігезний лонгрид.

Тут зупинимося докладніше. У нашому випадку офігезний лонгрид — це:

  • Одне з найбільш важливих для читача питань — пляжі регіону, куди він вирушає відпочивати.

Дізнаємося, що «болить» у читача: аналіз запитів, аналіз контенту колег із цеху, опитування 50–100 осіб ЦА.

  • Об’ємний масив цікавої достовірної інформації.

На підставі зібраних даних складаємо детальний перелік питань читача. Знаходимо відповіді. Це може зробити автор із хорошими аналітичними навичками або вузький фахівець.

  • Вибираємо правильну тему для соціальних мереж. Якщо ваше завдання — кроспостинг у тематичних групах, найкраще підійде тема без прямої реклами. Припустімо, наш проєкт заробляє на партнерках із сервісами бронювання апартаментів. Ми можемо написати чудову статтю «100 найдорожчих готелів на узбережжі регіону», але краще відреагують на запит кроспостингу з менш рекламною тематикою, наприклад: «50 піщаних пляжів на узбережжі країни».
  • Тільки тепер створюємо структуру контенту (текст, фото, відео, аудіо, цитати експертів та багато іншого), пишемо текст, віджимаємо воду, робимо фінальне редагування, оформлюємо.
  • Фотографії — це важливо і для лонгриду, і для соціальних мереж. Фотографії мають бути, і вони мають бути якісними.

Ми переконалися, що фото необов’язково мають бути професійними, студійними, опрацьованими. Користувачі соцмереж чудово реагують на аматорські знімки з реальними людьми, цікавими меседжами. Наприклад, випадкове фото мімімішної чайки, що тікає зі стаканчиком морозива в дзьобі, дуже лайкальне, хоча горизонт і завалений.

Усе, контент готовий! Що ми отримуємо у результаті?

  • Тонну контенту для соцмереж: фото, текст для мільйона статусів, різні варіанти повідомлень для постингу в тематичних групах.
  • Величезну економію коштів на платному постингу. Під час нашого експерименту за місяць ми безкоштовно опублікували допис майже у 400 групах (це третина всіх відібраних нами груп).

До того ж, ми зібрали хорошу базу даних із тематичними групами та розцінками на платні публікації. Протягом першого місяця лише одну цю статтю на сайті прочитало близько 2000 унікальних відвідувачів і лайкнули 1000 людей, ми заробили перші вподобайки та підписки для наших абсолютно нових груп.

А тепер уявіть собі ще більше такого контенту і, звісно, комплексний підхід, коли не кроспостингом єдиним…

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.