Найулюбленіші серед покупців України та найуспішніші святкові сезони для інтернет-магазинів — це Новий рік (без сюрпризів), лютневий День закоханих, 8 Березня, 1 вересня та Чорна п’ятниця.
Ідеальна підготовка до свята починається за рік — наступного дня після завершення святкового сезону. Це найкращий момент, щоб проаналізувати успіхи та невдачі, зібрати дані про продажі, знайти точки для поліпшення та спланувати стратегію на наступний рік.
Проаналізувавши дані минулого року, ви побачите, коли ваш середньостатистичний клієнт починає купувати, наприклад до Нового року: з вересня, на початку грудня чи 31 грудня. Максимум за місяць до цієї дати весь оптимізований контент має з’явитись на сайті. Це мінімум, достатній для того, щоб тексти були проіндексовані, протестовані та за потреби скореговані.
З перших днів передсвяткового продажу варто підігрівати інтерес за допомогою email-розсилок та smm-активності.
Хороший контент для подарунків, свят, акцій та знижок містить як мінімум:
- Заголовок, який дає точне уявлення про суть пропозиції.
- Акцент на подію, яка стала підставою для проведення акції.
- Чіткі, зрозумілі та привабливі умови акції.
- Строки проведення.
Яке там у нас найближче свято?