Ти прочитаєш це за 2 хвилин(и)
За весь час роботи автори контент-студії WordFactory написали тексти для понад сотні інтернет-магазинів техніки: всенаціональних і керованих однією людиною-оркестром, мультибрендових і тих, які спеціалізуються на одному товарі, з недорогою продукцією і технікою, що коштує тисячі доларів. Нижче — теорія, підтверджена практикою.
Описи товарів
- Осяг картки впевнено зростає. Раніше це було 500–1000 символів для товарної позиції, сьогодні — до 15 000. Як правило, що дорожчий і складніший товар, то більший обсяг картки.
- Картка містить не лише текст, а й фото, відео, мультимедіа, аудіо, інфографіку, спеціальні елементи дизайну (форми, кнопки, піктограми) — все, що допомагає максимально повно та захопливо подати потрібну для клієнта інформацію.
- Усе більше клієнтів розуміє важливість унікального тексту та не зупиняється на простому копіпасті тексту із сайтів колег по цеху.
- Клієнти експериментують зі стилями подачі інформації, дедалі більше інтернет підривають іронічні та гуморні тексти.
- Професійні компанії ретельно підходять до аналітики та намагаються оцінити доречність та ефективність кожної літери на сторінці: чи переглядають відвідувачі відео, який відсоток заповнює форму, на якому етапі кидають товар у кошик, тощо.
Які тексти, крім описів товарів, допоможуть продавати?
- Пресрелізи, анонси та тексти/форми попереднього замовлення. За правильного використання цього контенту перші партії очікуваних товарів продаються «з коліс».
- Огляди. Можуть бути як частиною картки товару, так і окремою сторінкою. Можуть містити текст, фото, інфографіку, відео.
- Відгуки. На сторінках товарів, «Про нас», «Відгуки», у групах соцмереж. Що більше, різноманітніше та природніше, то краще.
- Новини. Не тільки про вихід нового товару, а й про професійні заходи, відкриття, способи використання гаджетів.
- Надихаючий контент. Тексти, що впливають не стільки на логіку, скільки на емоції.
- Поради фахівців. Наприклад, чемпіон світу з бодібілдингу про використання розумних браслетів, спеціальних застосунків для телефонів.
- Інтерв’ю. З людьми, які створювали легендарні товари або можуть допомогти їх популяризувати.
- Вірусний контент. Меми, фотожаби, іронічні вислови. Вони підривають соцмережі у дні виходу очікуваних хітів, наприклад чергового іРhone.
- Статті. Про все, що важливо/цікаво для покупця інтернет-магазину.
- Опитування, рейтинги. «Найкраще», «Підсумки», «Очікуване».
- Знижки та акції. Передсвяткові пропозиції варто створювати та просувати не пізніше, ніж за місяць до запланованої дати.