Тексти для маркетплейсів: до 50–100% додаткового трафіку

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 2 хвилин(и)

Торгові майданчики приваблюють мільйони відвідувачів. Будь-який товар. Будь-який масштаб компанії. Будь-який обсяг продажів. Спробуйте продавати на маркетплейсах — і, можливо, ваші обсяги продажів вражаюче зростуть.

Створюємо цінний контент для порталів і маркетплейсів

  1. У товару чи послуги має бути опис (текст). Одних фотографій, схем, посилань та інфографіки недостатньо. Вивчення поведінки клієнтів показало, що 80% користувачів проходять повз товар або послугу, якщо вони не мають тексту опису. Це потрібно і для того, щоб сторінки проіндексувалися, і щоб читач вирішив купити тут і зараз.
  2. Стаття повинна відповідати стилю сайту-агрегатора за змістом, версткою та ілюстраціями. Якщо ви вирішили замовити статті для маркетплейсів, це можуть бути не лише описи товарів, а й новини компанії, довідкові матеріали, пресрелізи виставок тощо.
  3. Створюйте унікальний текст. Не тиражуйте статті зі свого сайту — замовляйте копірайтинг і рерайтинг інших торгових майданчиків окремо. Інакше ваш власний ресурс може просісти у видачі, оскільки існує ризик, що пошукова система вважатиме оригіналом контент на агрегаторі, який існує довше за ваш сайт і має більшу довіру в очах пошуковика.
  4. Деталізуйте інформацію про товар чи послугу. Що більше даних ви повідомите, то вищий шанс знайти клієнтів. Наприклад, booking фільтрує готелі за великою кількістю послуг: можливість оселитися разом із домашньою твариною, вибрати номер для некурців, користуватися гідромасажною ванною або ходити до СПА-салону на території готелю. Повідомте, які саме послуги ви надаєте для поліпшення своїх позицій у видачі.
  5. Використовуйте особливості кожного конкретного торгового майданчика. Одні розміщують іміджеві статті, новини та пресрелізи, інші більше уваги приділяють відгукам, відеооглядам та портфоліо. Все працює! За статистикою, ліди (потенційні клієнти), які вивчили портфоліо, у 1,5 рази частіше цікавляться контактами. А рішення про покупку на підставі відгуків ухвалюють 88% покупців (дані BrightLocal). Статті про особливості товару чи послуги завжди викликають більше довіри, аніж пряма реклама.
  6. Ретельно вибирайте ресурси. Найчастіше замовляють тексти для великих маркетплейсів на кшталт Амазону чи Розетки. Але існують вузькоспеціалізовані сайти та форуми, які також дадуть вам гарячу цільову авдиторію.
  7. Статті для маркетплейсів варто замовляти як новачкам, так і відомим компаніям. Перші вже на старті матимуть змогу отримувати від 70 до 90% постійного трафіку, а для других вони стануть цінним джерелом гарячих клієнтів.
Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.