Тексти туристичної тематики: як налагодити роботу з копірайтером

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 2 хвилин(и)

Вартість 1000 символів тексту, написаного автором, що сам подорожує, стартує від 25–30 євро. Якщо ви все-таки вирішили відрядити райтера у подорож, ми розповімо, як витратити кожне євро ефективно та отримати реально крутий текст.

Отже, як підготувати автора до відрядження?

  • Запорука успішних предметних статей — розуміння того, що шукають потенційні читачі та що вже написано колегами по ринку. Це і є мінімум того, про що має бути написано.
  • Дайте автору заздалегідь або запитайте у нього посилання на достовірні джерела інформації з кожної теми. Це можуть бути сайти державних структур чи офіційні вебресурси компаній. Один із головних багів тревел-райтерів — недостовірна інформація. Ваш текст із перевіреними даними вже буде на голову вище 90% того, що є на цю тему в Мережі.
  • Попросіть тревел-райтера зібрати корисну унікальну інформацію, яку складно знайти у звичайному путівнику. Наприклад, чи обов’язково потрібно брати з собою спеціальне взуття для купання чи його можна легко купити на місці? Такі цінні факти значно підвищать читабельність та смислову унікальність статті.
  • Автор повинен передати в тексті свої емоції. Можливо, його вразили морські заходи сонця. Або ж лавандові луки Провансу. Або божевільні знижки в місцевих моллах. Ці емоції слід описати по-особливому. Так, щоб вони передавали враження про конкретне місце та не підходили під загальний опис будь-якого пляжу чи палацу.
  • Головне — спланувати подорож автора так, щоб він мав час писати тексти по свіжій пам’яті. Так вони вийдуть справді «соковитими». Призначте кілька дедлайнів: автор відвідав якесь місце — відразу про нього написав і надіслав вам текст. Через тиждень-два після подорожі відсотків 80 усього пережитого поблякне або й забудеться. І навіщо ви тоді витрачали кошти на дорогі тексти?
  • Розбийте основні завдання на кілька підпунктів із чітко поставленими питаннями. Відповіді на них можна отримати лише в певному місці. Наприклад, «де місцеві жителі вважають за краще снідати», «яка служба таксі найдешевша» тощо.
  • Запишіть у ТЗ пункт про негативний досвід. Нехай тревел-райтер опише його, захистивши ваших потенційних клієнтів від неприємних моментів у поїздці. Наприклад, автор купив екскурсійний тур через посередника й заплатив за нього вдвічі дорожче.
  • Якщо ви побачили у першому отриманому тексті «воду», віджимайте її без жалю. Всі заяложені епітети а-ля «красивий», «чудовий», «затишний» треба прибирати. Попросіть автора давати «смачніші» й конкретніші характеристики побаченим місцям.
Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.