Чотири способи розширити клієнтську базу

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 3 хвилин(и)

Клієнти бувають різними. Постійними, разовими, новими, потенційними. І всіх їх потрібно десь брати. Де?

Варіант перший: познайомитись із «правильними» людьми

Як ви думаєте, що ефективніше: 100 дзвінків за «холодною базою» чи співпраця з одним експертом, який має в адресній книзі десятки-сотні-тисячі людей?

Звісно, друге! Навіть якщо він порекомендує ваш інтернет-ресурс/продукт/послугу не всім, а лише десятку своїх клієнтів. Це вже дасть більший прибуток, ніж телефонування людям, яким про вас абсолютно нічого невідомо.

Експерта знають, його думці довіряють. Тому вам не доведеться витрачати час на завоювання довіри потенційного замовника. А ще не потрібно вкладати гроші та сили в просування, йти на поступки, пропонувати знижки, створювати оригінальний контент.

В інтернет-просторі такими «правильними» людьми — експертами із солідною базою передплатників — є відомі блогери. Щоб познайомитися з потрібними, вам необхідно:

  • знайти сайти, що відповідають вашій тематиці (але не конкурентів), які розташовані на верхніх позиціях пошукової видачі;
  • створити цікаві гостьові дописи, які бажаєте розмістити на сторонніх ресурсах;
  • зв’язатися із власниками сайтів.

Якщо пропонуєте справді якісний матеріал, вашою пропозицією обов’язково зацікавляться.

Витрачені ресурси — п’ять хвилин пошуку та листування.

Варіант другий: розмістити допис у соціальних мережах

«Близько сотні переглядів (при базі у тисячу осіб), 30 коментарів. Такий результат розміщення мною одного допису із запитанням у Facebook, — каже керівник контент-студії WordFactory Наталія Кирик. — Можна вважати, що 100 дзвінків я цього дня зробила. Конверсія? Два запити від людей, які давно знали про контент-студію, але з різних причин відкладали звернення до нас».

Витрачені ресурси — п’ять хвилин на створення допису, відповіді на коментарі.

Варіант третій: опитати потенційних клієнтів

1

Що таке опитування дає вам?

  1. Ви нагадуєте великій кількості людей (потенційних клієнтів) про своє існування. Але при цьому нічого не пропонуєте, не продаєте — словом, нічого не нав’язуєте.
  2. Навіть якщо ви працюєте 5–10 років у своїй сфері, ви все одно можете отримати нову інформацію, дізнатися кілька «фішок», які стануть у пригоді в подальшій роботі.
  3. Ви відкриваєте нові обличчя, нові можливості.
  4. Ви отримуєте нових клієнтів.

Що таке опитування дає клієнтам?

  1. Вони згадують, хто може допомогти у їхній справі.
  2. Вони починають вам більше довіряти.
  3. Вони також отримують корисну інформацію (якщо знайомляться з результатами опитування).
  4. Вони збільшують свою значущість.

Витрачені ресурси — приблизно п’ять годин (для опитування сотні експертів). Ця цифра складається з таких показників:

  • близько двох годин — на розсилку опитувального листа тим, хто відгукнувся на ваше прохання;
  • близько години — на нагадування про себе та збирання відповідей;
  • дві-три години — на обробку отриманої інформації (її систематизацію, уточнення, перевірку, збирання даних).

Щоб витратити в два-три рази менше часу, цей процес варто оптимізувати (автоматизувати, передати частину роботи асистентам тощо).

Варіант четвертий: запустити «сарафанне радіо»

Хто, перебуваючи в здоровому глузді та тверезій пам’яті, безкоштовно ділитиметься на своїх сторінках дописами з вашого сайту або акаунту в соціальних мережах?

Звісно, той, хто брав у їхньому створенні активну участь! Так що під час створення матеріалу обов’язково згадайте своїх помічників і дайте їм посилання на нього. По-перше, це чемно, адже вони витратили на вас свій час, по-друге, дає вам потрібний результат. За посиланнями на статтю переходять друзі, знайомі, колеги, партнери цих людей, тобто ті, хто є вашою цільовою авдиторією.

2
Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.