Контент поцупили: куди бігти і що робити в цьому випадку? Коли та яких наслідків очікувати? Чи потрібно відразу «освіжати» унікальність контенту?
Серйозних наслідків не буде тільки для ресурсу, що реалізує товари, опис яких на різних сайтах практично не відрізняється один від одного. Яскраві приклади: цвяхи, фітинги та фланці, цегла й газобетон, утеплювачі та матеріали для покрівлі.
Пошуковики лояльно ставляться до неунікальних текстів на будівельну тематику. Але якщо вони помічають однакові статті на сайтах косметологів, психологів, адвокатів чи дизайнерів весільних суконь, виникають проблеми.
Першоджерелом здебільшого вважають сайт із більш тривалою історією та/або ресурс, який користується більшою популярністю у користувачів. А в цей час справжнє першоджерело просідає у видачі за одним або кількома ключами. Добре, якщо постраждає кілька сторінок, а якщо весь сайт?
Найсумніші наслідки будуть для ресурсу, у якого вкрали понад половину оригінального контенту. За найгіршого результату його забанять, і довести авторство буде складно. В Україні досі нотаріуси не можуть офіційно завіряти роздруківки оригінального контенту на сайті. А без цього будь-які скриншоти суди не сприймають серйозно.
Якщо побачили, що ваш колись ексклюзивний контент «гуляє» Мережею, зачекайте на 2–3 індексації. Сайт не просів у видачі? Отже, нічого страшного не сталося, і ви можете користуватися своїм контентом. Якщо ж ресурс у пошуковій видачі втратив свої позиції, контент потрібно повністю переписати та унікалізувати.