Популярні Telegram-канали з вакансіями копірайтерів

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 3 хвилин(и)

Платформа Telegram — відносно новий вид комунікації між роботодавцями та претендентами на вакансію. Але чи стане він чарівною пігулкою від «болю» клієнтів, які роками підшукують копірайтера, який добре пише і знає усі секрети текстів для просування в пошуковиках?

Ще кілька років тому за текстами клієнти йшли виключно на текстові біржі, давали оголошення та вивчали резюме на рекрутингових сайтах або делегували закрити потребу в авторах «під проєкт» зовнішнім фірмам. Розвиток соцмереж привело клієнтів у спеціалізовані групи фейсбуку.

За останні кілька років в Україні помітно зросла цікавість до месенджера Telegram. Технологічність, безпека, швидка робота, простий інтерфейс, відсутність сторонньої реклами приваблюють аудиторію, яка професійно працює в інтернеті.

Канали Telegram дуже нагадують нові медіа, як їх уявляли десятиліття тому. І на майданчиках месенджера активно шукають роботу багато копірайтерів, редакторів, СММників та ін.

Чому вибирають Telegram?

Компанії та рекрутери, які використовують його для пошуку співробітників, відзначають низку практичних переваг, які важливі для швидкого збирання пулу кандидатів.

  1. Цільова аудиторія. За форматом більшість телеграм-каналів вузькоспеціалізовані. Якщо ви розміщуєте оголошення на майданчику, який призначається для підбору авторів або інших фахівців ІТ-сфери, можете бути впевнені, що ваша заявка не загубиться серед оголошень про наймання вантажників і продавців.
  2. Високе охоплення та швидкість відгуку. На групи підписуються високомотивовані люди, які дуже швидко переглядають оголошення та відгукуються на них. Статистика з охоплень та активності аудиторії доступна у спеціальних сервісах.
  3. Швидке розміщення. Як правило, довгих погоджень із адмінами не буває. В описі або закріпленому вгорі повідомленні викладають правила, терміни та умови публікації.
  4. Економія. Публікація вакансій на багатьох розкручених майданчиках на платній основі, але вартість помітно нижча за рекрутингові сайти. Деякі чати розміщують стандартні оголошення безкоштовно.
  5. Наявність резюме. Іноді публікують як оголошення про вакансії, так і резюме претендентів. Тож, якщо потрібно в режимі реального часу дізнатися, хто зараз на ринку у вільному пошуку і попередньо оцінити претендентів, їх варто погортати.

Телеграм-канали для пошуку копірайтерів

Пропонуємо розпочати зі списку розкручених каналів, які самі іноді читаємо. На кожному з цих майданчиків щодня з’являється кілька актуальних вакансій.

БЛІЦ

Українськомовний канал для людей, які створюють контент. Тут 4,6 тисяч учасників. Поряд із пізнавальними, розважальними та трендовими дописами тут публікують запрошення до співпраці для авторів, які творять у всіх форматах, — від новин, галузевої аналітики та інформаційних статей до постів у соцмережах. Письменникам, які шукають цікаві проєкти, точно буде цікаво. Роботодавцям, щоб розпочати співпрацю, варто звернутися до власниці каналу. Адресу бота зазначено в описі.

Ad Good As Hell

Понад 4 тис. передплатників. Майданчик із рекламними кейсами та вакансіями, пов’язаними зі створенням текстів. Аудиторія — СММники, копірайтери, маркетологи, власники бізнесу в Києві та великих містах України. Розміщення вакансій платне. Окремий рекламний пост коштує 500 грн, публікація у добірці (посилання із зовнішнього ресурсу) — 300 грн.

Резюме Вакансії

Майже 22 тис. передплатників. Публікуються вакансії креативних індустрій, зокрема письменників різних напрямів. Під час швидкого перегляду стрічки на очі відразу потрапили дописи з описом позицій СММників для компаній різних спеціалізацій, редактора сайту, журналіста… Ціни на публікацію кусаються. Тариф одного розміщення у стрічці — 1500 грн, розкручування оголошення за допомогою додаткових інструментів комунікації у пакеті «Супер» — 2500 грн.

Робота для тих, хто пише

Підписані близько 700 осіб. Майданчик від того ж організатора, що й однойменна фейсбук-група, про яку ми вже розповідали тут. Майданчик публікує вакансії для всіх райтерів, включаючи журналістів, редакторів, менеджерів із комунікацій і СММників, перекладачів та, звісно, копірайтерів.

Публікація платна. Вартість — 400 грн. Для розміщення оголошення необхідно надіслати текст адміністратору спільноти. Після оплати та проходження модерації вакансія з’явиться на обох платформах. Адміністрація веде статистику та ділиться нею з учасниками. Повідомляється, що 70% передплатників пишуть українською та російською мовами, 30% працюють із англомовними текстами. Половина передплатників працює на фрилансі та/або віддалено. Понад 40% працюють фултайм. Загалом усе ясно і відкрито.

Як вибрати телеграм-канал для публікації вакансії?

Зараз з’являється все більше нових каналів і чатів із вакансіями. Для початку варто звернути увагу на такі показники:

  • кількість передплатників;
  • регулярність публікацій;
  • кількість переглядів.

Але й невеликий за кількістю передплатників канал може бути корисним, якщо його читають професіонали. Тож, зверніть увагу, який ще контент є у спільноті, чи точаться дискусії та обговорюються трендові ринкові теми. Враховуйте, що від майданчика, де багато флуду, спаму та сторонньої реклами, навряд чи буде користь.

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.