Топ магічних прийомів у контенті, які дадуть вам замовлення вже сьогодні–завтра або «відразу після травневих»

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 2 хвилин(и)

Спойлер. Я не вірю в магію, чарівні прийоми, фокуси, бубни, змови та прикмети у контенті. Вірю у досвід. Досвід півтора місяця карантину продовжує доводити, що контент працює не лише як довгостроковий інструмент, а й спосіб швидко додати життя, грошей, лідів вашому бізнесу.

Отже:

  1. Будь-який контент для «теплих» аудиторій — тих, хто вже якось доторкнувся до вашого бізнесу. Розсилки, меседжі, передплати, продзвони… Просто шасніть перед очима у тих, хто у вас уже замовляв, планував замовляти, контактував і не замовив, читав вас, дивився, зустрічав на конференціях.
  2. Рекомендації. Просіть, купуйте, обмінюйте, давайте знижки та бонуси за рекомендації, оформлюйте рефералки. Зазвичай, перш ніж замовити, майбутній клієнт робить масу дотиків з вашим брендом. Рекомендація того, хто реально користувався вашими послугами, зменшує їхню кількість. Якщо той, хто дізнався про вас із рекламного оголошення в Facebook, зазвичай ще повинен подивитися 10 разів на ваш банер, 5 разів почитати ваші матеріали на топових тематичних майданчиках і поспілкуватися особисто, то рекомендація якогось спільного знайомого все ось це скорочує до «Вас рекомендував Вася, ось ТЗ, ціна/термін?».
  3. Контент, який залучає вашу ЦА. Вигадайте цікаве питання. Цікаве для вас, для експерта, для читача. Напишіть потенційним клієнтам. Зберіть відповіді. Найцікавіші оформлюйте у крутий матеріал. Дописуйте на крутому майданчику. Повідомте респондентам про публікацію та попросіть розшерити. Все. Деякі з них (у нас протягом першого місяця після опитування 10% мінімум) стануть вашими клієнтами.
  4. Контекстна реклама. No comment. Один із найшвидших способів, якщо налаштувати якісно. Головні експерименти — з контентом на лендингах, з A/B-тестуванням.
  5. Особисте чи онлайн-знайомство. Просто френдимо, лайкаємо, надсилаємо повідомлення на кшталт «О, ми ж із тобою в одній сфері працюємо, давай дружити, мало там що…». Окей, просто зайдіть до папки «Запити на додавання у друзі». Для більш крутого ефекту можна залучати до опитувань, інтерв’ювати тощо.
  6. Гестпостинг. Чудовий спосіб швидко достукатися до аудиторії нових потенційних клієнтів. Лайфхак: якщо у вас основна аудиторія сидить у Facebook, не забудьте залишити посилання на профайл автора статті або співробітника, і ви можете отримати бум запитів від френдів і швидких замовлень.
  7. Реклама у стрічках ваших знайомих і клієнтів — потенційних і майбутніх. Згадки у групах, спільнотах, телеграм-каналах — крутий інструмент. Але найкраще і найшвидше працює реклама у стрічках реальних людей. Просіть репостити, лайкати, згадувати вас ваших клієнтів, знайомих. Не вдається домогтися рекомендації — просіть просто написати: «Знаю, що є ось така контора, і вона працює». Працює, перевірено.
  8. Хайпоконтент. Кажуть, що це інструмент так собі, але якщо врахувати:
  9. тренд (корона, криза);
  10. вичленувати із ситуації саме те, що реально болить вашій аудиторії (наприклад, як перейти з офлайну в онлайн; яким софтом трекати робочий час віддалених співробітників; як скористатися можливістю не платити ЄСВ правильно і потім не влетіти…);
  11. доставити меседж ЦА, розмістивши його на відповідному майданчику, посіяти,

то це ще один дотик із брендом і метод, який дуже пришвидшує продажі.

Що ми ще забули?

Так ось, попереду травневі свята.

Що ви зробите, щоб вийти з кризи готовими до зростання?

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.