Ідеальний копірайтер для туристичних текстів

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за < 1 хвилини

Знайти такого, що може бути простіше? Адже це не технічні тексти, не статті про SEO і не лендинги. Але в нашій практиці вакансія автора туристичних текстів завжди була однією з найскладніших. Чому? 

  • «Я можу написати тексти про туризм» та «Я марю туризмом і подорожами, дивлюся всі випуски «Світу навиворіт», а повертаючись з одного туру, вже планую наступний» — це дві великі різниці. У першому випадку автор зазвичай думає, що непогано було б попрацювати з простою приємною тематикою. Його тексти мають приблизно такий вигляд: «Бразилія — це дуже популярна країна для відпочинку. Щороку тут відпочивають сотні тисяч туристів з усього світу». Від другого автора ви маєте шанс отримати дійсно глибокі, якісні, душевні, емоційні тексти.
  • Замовлення турпорталів, агентств, інфосайтів зазвичай обчислюються мільйонами тисяч знаків. Тому лише по-справжньому закоханий у подорожі, міста та країни автор може на відмінно впоратися з таким довгограючим проєктом і не втомиться від хоч і улюбленої, але насправді дуже нелегкої тематики. За нашими стандартами, один копірайтер працює над завданням однієї тематики для одного сайту максимум 3–4 тижні, потім бере відпустку або на тиждень-два змінюємо завдання, інакше автор втомлюється та починає повторювати численні «затишні вулички».
  • Головна для професійного тревел-райтера якість — уміння працювати з інформацією. Серед купи розрізнених і суперечливих даних потрібно вибрати лише актуальну та достовірну інформацію (на державних сайтах, офіційних сайтах міністерств туризму, власних ресурсах національних парків і розважальних закладів, щоб мандрівник не заблукав і не втратив день, неправильно склавши маршрут).
  • Загальна ерудиція автора теж дуже важлива — він має чітко знати, про що пише, щоб нічого не наплутати з назвами країн, міст, пам’яток, національними особливостями, звичаями тощо.
  • Ще один must have — вміння якісно структурувати та «виразно» оформляти тексти. «Простирадла» про туризм не прийнятні: текст повинен чіпляти, надихати, захоплювати!
Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.