Збираєтесь у контент-розвідку? Визначте цілі: конверсії, топ 10, трафік, вподобайки та репости

Кирик Наталья
Кирик Наталія
Ти прочитаєш це за 2 хвилин(и)

Якісний контент — перепустка в топ. Здавалося б, рецепт простий: вивчіть, що пишуть конкуренти і зробіть краще. Дайте користувачеві більше інформації, розширте тему, залучіть експертів, поділіться власними секретами та досвідом. Зберіть такий матеріал, який ліньки збирати конкурентам, або повідомте про щось першими — станьте джерелом інформації, щоб на вас посилалися інші. Зробіть усе, щоб після прочитання корпоративної новини, лендингу чи лонгриду користувач не повернувся у пошук із тим самим запитом і не перелопатив ще з десяток сайтів.

На цьому шляху є перешкоди:

  1. Велика витрата ресурсів, а отже, і грошей, оскільки найчастіше до написання якісного лонгриду доводиться залучати дипломованих машинобудівників, металургів, лікарів, айтишників чи інших спеців.
  2. Між питаннями, що народяться в голові копірайтера, та реальними запитами потенційних клієнтів далеко не завжди варто ставити знак рівняння. Тому може доведеться залучити SEO-спеціаліста, аналітика, рисечера. Або дорогого фахівця, який знає і вміє усе це.
  3. Також без аналітики існує серйозний ризик створити 101 статтю, яка за змістом дублюватиме 100 вже існуючих документів.

Спочатку визначтеся з тим, що хочете отримати: просунути сайт під окремі запити, збільшити трафік на певні сторінки, поліпшити поведінкові фактори або отримати ліди, заявки, конверсії. Коли мета зрозуміла, простіше знайти методи та інструменти для її досягнення.

Кількість поширень у ФБ та потенційний трафік за ключовим запитом показує PRODVIGATOR. Наприклад, ви продаєте айфон 6 і використовуєте ключ «купити айфон 6».

sobiraetes-v-kontent-razvedku-namette-celi-konversii-top-10-trafik-lajki-i-reposty

Проаналізуйте, чому сайт-лідер усього за місяць обігнав двох конкурентів і вирвався в лідери видачі?

sobiraetes-v-kontent-razvedku-namette-celi-konversii-top-10-trafik-lajki-i-reposty2

Які параметри текстів слід аналізувати?

  1. Обсяг. Вважається, що занадто короткі тексти (до 500 знаків) гірше індексуються, ніж тексти від 2 тис. без пробілів. Чи так це у вашій тематиці?
  2. Унікальність. Важлива завжди, але в деяких тематиках є нюанси (наприклад, сайт, який продає 1000 видів цвяхів).
  3. Якість і читабельність. 
  4. Грамотність і достовірність. Перевірка готового тексту професійним редактором дуже бажана. На сайтах ваших колег по цеху, напевно, містяться помилки, які впливають і на якість, і на читабельність, і навіть на позиції у видачі. Будьте кращими!
  5. Ступінь розкриття теми. Наскільки точно статті відповідають запиту користувача.
  6. Ключові сторінки. На які сторінки конкурент спрямовує основний трафік.
  7. LSI-ядро тексту. Які терміни та LSI-ключі підвищують релевантність ключових запитів.
  8. Дизайн. Чи є в оформленні фото, інфографіка, мультимедіа, відео.
  9. Кількість поширень, посилань і згадок на інших сайтах.
  10. Позиції у Google.

Вирішити, що в цьому списку варто поставити на перше місце, просто: що важливо для вас? Позиції, відвідування, ліди, дії?

Розсилка блогу
Якщо ця стаття була вам корисна, поділіться нею з друзями.